שבוע שני ברציפות: הפרסומת למילקי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות

הפרסומת למילקי באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 10% - נתון הנמוך ב-30% מממוצע הזכירות החצי-שנתי. מבחינת האהדה רושמת הפרסומת השבוע עלייה בשיעורי האהדה שלה לעומת השבוע שעבר, והם עומדים כעת על 21.9%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי ישנו יחס הפוך בין סך שיעורי הזכירות להם זוכות הפרסומות לבין סך שיעורי האהדה: "בעוד שמשבוע לשבוע אנו רואים כי ישנה ירידה בשיעורי הזכירה לפרסומות, שיעורי האהדה אליהן עולים".

הפרסומת של בנק דיסקונט באמצעות יהושע TBWA מדורגת במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 6.8%, למרות שלא שודרה במהלך השבוע האחרון.

הפרסומת לפלאפון, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע במונחי זמן מדיה, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. הפרסומת ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 310. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה מאוד ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-42.2 מיליון דולר (לעומת כ-42.4 מיליון בשבוע שעבר).

מילקי