הערכות: דוד אבנר ימשיך לכהן כמנכ"ל פרטנר תחת אילן בן-דב

גורמים המקורבים לנושא מסרו ל"גלובס" כי בן-דב מתכוון לקחת חלק פעיל בניהול לצדו של אבנר ■ בן-דב ממשיך לנהל מגעים לצירוף שותפים לצורך מימון רכישת השליטה בפרטנר ■ הערכות: העסקה תושלם בתחילת דצמבר

דוד אבנר ימשיך ככל הנראה לכהן כמנכ"ל פרטנר תחת בעל השליטה החדש, אילן בן-דב - כך נודע ל"גלובס". יום לאחר שהסתיים גיוס האג"ח של סקיילקס לטובת מימון עסקת רכישת השליטה בחברת פרטנר , מקורבים לעסקה אומרים ל"גלובס" כי אבנר ימשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל החברה, ובכך מכחישים את השמועות לפיהן בן-דב מתכוון להחליף את אבנר במנכ"ל אחר, כאשר גם שמו של חיים רומנו, מנכ"ל אל-על היוצא, עלה כמועמד.

בן-דב צפוי להשלים את הרכישה עד תחילת דצמבר, לאחר שישלים את מימון העסקה ויקבל את האישורים הרגולטוריים הנחוצים וכן את דירוג האג"ח מסוכנויות הדירוג - המהווה תנאי להשלמת העסקה.

ל"גלובס" נודע, כי לאחר שילמד את החברה ופועלה, בן-דב מתכוון לקחת חלק פעיל בניהול לצדו של אבנר, אך הוא מתכוון להיות על תקן של "מלווה אחראי" לחברה ולהנהלתה, אשר זוכה מזה מספר שנים בתארי "החברה הטובה ביותר", "ההנהלה הטובה ביותר" ו"מקום העבודה המועדף במשק". הגורמים אמרו ל"גלובס", כי "אילן לא מתכוון להפריע, אלא מתכוון להעצים את החברה".

בעל השליטה החדש שצפוי להוביל את פרטנר מצוי מזה שנים רבות בשוק התקשורת המקומי, ומודע להיות שוק הסלולר רווי מבחינת כמות המשתמשים המקומי, אך בכוונתו להעצים ולהעמיק את אחיזתה של החברה בשוק המקומי תוך הרחבת שירותי החברה לכלל שירותי המדיה, ולהמשיך להיות החברה המובילה בארץ שתוביל גם מבחינת השירותים הניתנים באמצעותה.

נציין כי בן-דב ממשיך לנהל מגעים לצירוף שותפים לצורך מימון רכישת השליטה בפרטנר, כאשר על הפרק עומד כעת המשא-ומתן אותו הוא מנהל בגלוי מול בנק מזרחי-טפחות על מכירה של 2% ממניות פרטנר.

כמו כן מתכוונת סקיילקס להציע למזרחי-טפחות חבילת אופציות, יחד עם החבילה שניתנה לבנק לאומי שכבר התחייב לרכוש 4.99% בתמורה ל-515 מיליון שקל. סך האופציות שיהיו ניתנות למימוש בידי הבנקים צפויות להזרים לכיסו של בן-דב סך של 200 מיליון שקל נוספים.

"בן-דב הוא היום איש מרוצה יותר ממה שהיה אתמול", אמרו המקורבים ל"גלובס".