דור אלון גייסה 220 מ' ש' בריבית נמוכה מהצפי בשל ביקושי יתר

ביקושי היתר הסתכמו ב-475 מ' ש' ■ כ- 140 מיליון שקל גויסו במסלול ריבית שקלית קבועה (לא צמודה) של 6.65% לעומת ריבית מקסימום של 7.05% במכרז המוסדי ■ כ- 80 מיליון שקל גויסו במסלול ריבית שקלית משתנה במרווח של 2.25% מעל הגילון "817"

גל גיוסי החוב של חברות מובילות בשוק הישראלי נמשך והיום היתה זו דור אלון שסיימה בהצלחה את השלב הציבורי בהנפקת אגרות חוב בביקושי יתר בסכום כולל של כ- 475 מיליון שקל. לאור הצלחת המכרז הציבורי, הגדילה החברה את היקף ההנפקה המתוכנן לכ- 220 מיליון שקל בשתי סדרות אג"ח בריביות נמוכות משמעותית מריבית המקסימום שנקבעה במכרז המוסדי.

דור אלון גייסה את החוב בשני מסלולים:

כ- 140 מיליון שקל גויסו במסלול ריבית שקלית קבועה (לא צמודה) של 6.65% לעומת ריבית מקסימום של 7.05% במכרז המוסדי. מח"מ הסדרה הינו כ- 4.6 שנים. הריבית שנסגרה במכרז המוסדי הייתה 6.7%, אולם במכרז הציבורי הריבית ירדה ל 6.65%.

כ- 80 מיליון שקל גויסו במסלול ריבית שקלית משתנה במרווח של 2.25% מעל הגילון "817", לעומת ריבית מקסימום של 2.8% במכרז המוסדי, במח"מ של כ- 5.

נציין כי האג"ח דורגו בדירוג 2A ע"י מידרוג.

סמנכ"ל הכספים של דור אלון, זאב כהן: "העובדה שהגיוס הסתיים בביקושי יתר ובתנאים טובים מאוד הינה הבעת אמון של ציבור המשקיעים בדור אלון ובפעילותה, והוא תוצאה מובהקת של חוסנה של החברה. הבחירה שלנו לגייס רק 220 מיליון שקל בריביות טובות נובעת מנזילותה הרבה של החברה".

את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי יחד עם כלל חיתום, אפריקה חיתום, אנליסט חיתום, אקסלנס ורוסאריו קפיטל.

במהלך השבוע האחרון הושלמו מספר הנפקות חוב גדולות שהסתכמו ביותר מ-3 מיליארד שקל, ביניהן נציין את אלו של סקיילקס, כי"ל, קבוצת דלק, כור, ועוד.