חילופים בצמרת מורגן סטנלי: ג'ון מאק פורש מתפקיד המנכ"ל

מאק יעביר את התפקיד לנשיא המשותף של החברה, ג'יימס גורמן ב-1 בינואר 2010 ■ ג'ון מאק יוסיף לשמש כיו"ר החברה, בעוד שהנשיא המשותף השני בחברה אשר יושב בלונדון, וואליד חמה יהפוך ליו"ר הזרוע הבינלאומית

חילופים בצמרת בנק ההשקעות מורגן סטנלי : ג'ון מאק, יו"ר ומנכל הבנק בארבע השנים האחרונות, יעביר את תפקיד המנכ"ל לנשיא המשותף של החברה, ג'יימס גורמן ב-1 בינואר 2010, כך הודיע הערב בסיום המסחר בוול סטריט דירקטוריון הבנק.

ג'ון מאק יוסיף לשמש כיו"ר החברה, בעוד שהנשיא המשותף השני בחברה אשר יושב בלונדון, וואליד חמה יהפוך ליו"ר הזרוע הבינלאומית של מורגן סטנלי.

הדירקטור הבכיר, רוברט קידר אמר "לפני ארבע שנים נפל בחלקנו מזל גדול שהצלחנו להביא את ג'ון מאק בחזרה למורגן סטנלי, בהתייחס לכל מה שהוא עשה לשם בניית החברה ואת סניפייה ברחבי העולם. מאז, הוביל ג'ון את החברה במנהיגות שלא תסולא בפז, במיוחד בלט בהצלחה בה הצליח להוביל את החברה מאז הסתיו האחרון אז פרץ משב פיננסי שכמוהו לא ניראה, והצליח למצב את הבנק בהצלחה במקום בו הוא נמצא היום כאשר הסביבה הכלכלית כולה השתנתה.

לאחר שובו למורגן סטנלי בשנת 2005, ייצב מאק את החברה באופן אפקטיבי והמריץ מחדש את התרבות הארגונית ואת הפעילות בסניפים. לאחרונה הוא עזר לחזק את הונו של הבנק ולהשיב את הסיוע שקיבל הבנק במסגרת תוכנית ה-TARP של הממשל, וכן הוביל את הפיכת החברה לחברת החזקות בנקאית. בנוסף ייסד מאק את המיזם המשותף האסטרטגי במסגרתו חבר מורגן סטנלי לסמית' ברני ולמיצובישי UFJ, למיזם משותף זה תפקיד חשוב בתוכניות הצמיחה של מורגן סטנלי לשנים הבאות.