רוח במפרשים: חברת השילוח "אוריין" תאמץ את שחר צוברי

אלוף אירופה בגלישה יקבל תמיכה חודשית עד אחרי משחקי לונדון 2012 ■ סכום האימוץ מוערך במאות אלפי שקלים

שנה אחרי שזכה במדליית ארד במשחקים האולימפיים בבייג'ין, חתם הגולש שחר צוברי על חוזה חסות עם חברת השילוח "אוריין", מהמובילות בתחום שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה בישראל. במסגרת ההסכם יקבל אלוף אירופה הטרי תמיכה חודשית קבועה, ובנוסף בונוסים על הישגים בתחרויות. ההסכם הוא עד למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ומוערך במאות אלפי שקלים.

"מבחינתנו זו זכות גדולה לתמוך בספורטאי כמו שחר צוברי והמשך ישיר למסורת וחזון החברה, שבמרכזו עומד הרצון לקרב בין הספורט לקהילת העסקים", מסר יריב פוזנר, סמנכ"ל שיווק ומכירות של אוריין. צוברי, שסיים בשבוע שעבר במקום ה-13 באליפות העולם, אמר: "אני מאוד שמח על החיבור עם אוריין, ומאמין שהוא יהיה לטווח ארוך. התמיכה של החברה תסייע לי להתרכז בשקט הנדרש, ועם כל האנרגיות שיש לי, במה שהכי חשוב - בשייט".

כזכור, מלבד הסכם חסות עם רנו שנחתם מיד אחרי המשחקים בבייג'ין ובמסגרתו קיבל גם רכב מהחברה, התקשה צוברי למנף את הזכייה במדליה להסכמים מסחריים.

חברת אוריין משמשת כנציגת DB SCHENKER (דויטשה בנק). חברת הלוגיסטיקה העולמית SCHENKER משמשת כספקית שירותי הלוגיסטיקה הרשמית של המשחקים בלונדון.

מדובר בספורטאי אולימפי שני שזוכה להכרה מצד חברה מסחרית בשבועות האחרונים. כזכור, חברת מגדל הודיעה כי תמשיך לתמוך בג'ודוקא אריק זאבי עד המשחקים בלונדון ב-2012.