משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים השיקו אתר לעידוד פרויקט "כחול-לבן"

לטענת התמ"ת, מאז תחילת קמפיין "כחול-לבן" קיבלו 131 חברות ומפעלים מתחומי תעשייה שונים את זכות השימוש בתו מוצר ישראלי

משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים השיקו אתר אינטרנט, בכתובת www.madeinisrael.gov.il, שנועד ללוות את קמפיין כחול-לבן המשותף לשני הגופים.

מדובר בקמפיין שעלה לאוויר בשבוע שעבר ואמור להימשך עד לערב ראש השנה. הכוונה היא להרחיב את הקמפיין לאחר החגים.

ממשרד התמ"ת נמסר כי מאז עליית האתר התקבלו עשרות פניות מטעם יצרנים וצרכנים, אשר נענות על-ידי צוות מטה כחול-לבן. מתחילת הקמפיין קיבלו 131 חברות ומפעלים מתחומים שונים - ובהם מזון, טקסטיל, תרופות, חומרי ניקוי, רהיטים, אלקטרוניקה, פלסטיק, נייר ואחרים - את זכות השימוש בתו מוצר ישראלי.

באתר ניתן למצוא פרטים על פעילות מטה כחול-לבן במשרד התמ"ת, שאלות ותשובות נפוצות, עיקרי החלטת הממשלה בנושא, סקרים שהיוו את הבסיס להקמת המטה, הודעות לתקשורת ומידע נוסף.

כמו כן, כולל האתר הפנייה לקבלת לוגו כחול-לבן להטבעה על מוצרים מתוצרת הארץ מטעם התאחדות התעשיינים.

האתר כולל גם הפנייה לרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, מתוך הבנה כי הרשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מעולם התקשורת כיום. בדפי הקמפיין ברשתות החברתיות מתעדכנים באופן שוטף חומרים הקשורים לקמפיין, מתנהלים דיונים בנושא ומתאפשר קשר בלתי אמצעי ליוזמי הקמפיין לשם העלאת רעיונות חדשים לנושא קידום צריכת מוצרי כחול-לבן.

תוכנית כחול-לבן מיועדת להיות רב-שנתית, ובחודשים הקרובים מתוכנן לעלות אתר גדול יותר שיכלול אפשרות להוספת תוכן על-ידי גולשים, כגון בלוגים, פורומים וכו'.

בתמ"ת מציינים כי האתר הגדול יוקם כחלק מהשאיפה לחנך את הציבור בארץ לצריכת מוצרי כחול-לבן.