ד.ל.ב. מוטוספורט החלה לשווק את מותג האופנועים השבדי Husaberg

היצרן השבדי מייצר אופנועים בעלי מנועי 4 פעימות בנפח שונה מהמקובל, המיועדים לספורט מוטורי ולרכיבת שטח רגילה

חברת ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM לישראל, תתחיל בשיווק מותג היוקרה השבדי לאופנועי שטח "הוסאברג" (Husaberg) בארץ. "הוסאברג" הינה יצרנית אופנועי שטח וסופרמוטו מקצועיים משבדיה, שנרכשה לפני מספר שנים על ידי יצרן האופנועים האוסטרי KTM.

היצרן השבדי מייחד עצמו בייצור אופנועים בעלי מנועי ארבע פעימות בנפח השונה מן המקובל, ובחדשנות טכנולוגית השמה דגש על עבירות גבוהה בשטח קשה במיוחד. האופנועים מוצעים ברמת גימור גבוהה המביאה מוכנות למרוצים מקצועיים, גם בדגמים החוקיים לרכיבה בכביש הציבורי.

בשנים הראשונות לאחר רכישת הוסאברג על ידי KTM, נמכרו אופנועי המותג לצד אופנועי KTM, לעיתים במחירים מעט יותר זולים. אולם בשנתיים האחרונות הוחלט ב-KTM לבצע מיתוג חדש להוסאברג כמותג פרימיום, השונה מליין האופנועים הרגיל של KTM.

"הצלחת KTM בישראל עודדה אותנו לפתח את התחום ולפעול להבאת ליין היוקרה של היצרנית, לשיווק בארץ", אומר קובי כהן, מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט.

בשלב ראשון ישווקו בארץ ארבעה סוגי דגמים: FE390, שמיועד הן לרוכבי מרוץ והן לקהל הרחב, במחיר של 88 אלף שקל; FE450 - אופנוע למרוצים המיועד לרוכבים בכל הרמות, במחיר של 90 אלף שקל; FE570, המיועד לרוכבים בכל הרמות בקטגוריה E3 במרוצים, וכן למרוצי ראלי ארוכים, במחיר של 92 אלף שקל; FS570 - אופנוע סופרמוטו חזק במיוחד, במחיר של 96 אלף שקל.

מותג האופנועים השבדי Husaberg FE390

ד.ל.ב מוטוספורט הינה חברת בת בקבוצת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית רכבי סיטרואן ופיג'ו לישראל. החברה מייבאת חמישה מותגים מובילים: טרקטורוני העבודה והספורט של פולאריס (Polaris) מארצות הברית, אופנועי הכביש, השטח והטרקטורונים של KTM מאוסטריה, קטנועי פיג'ו מתוצרת צרפת, קטנועי פי.ג'י. או (PGO) מתוצרת טיוואן, וכעת גם אופנועי השטח המקצועיים משבדיה של חברת הוסאברג (Husaberg).