פורטל תפוז משקיע מיליון שקל בקמפיין לעידוד הגלישה בפורומים

הקמפיין, בהפקה עצמית של אתר Flix, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט תחת הסיסמה "לפני שאתה סוגר, תפתח תפוז" ■ סמנכ"ל השיווק, איתי טרייסטר: "40% מהגולשים בארץ אינם גולשים בפורומים כלל"

פורטל תפוז יוצא בקמפיין חדש בהשקעה של כמיליון שקל, בהפקה עצמית של האתר הבן Flix.

הקמפיין יכלול 4 סרטוני טלוויזיה, באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונות ויעלה למשך שבועיים החל מיום ראשון הקרוב, תחת הסיסמה: "לפני שאתה סוגר, תפתח תפוז".

איתי טרייסטר, סמנכ"ל השיווק ופיתוח המוצרים של פורטל תפוז, מסר כי "בחודשים האחרונים גיבשנו אסטרטגיה שיווקית חדשה שמטרתה הגדלת שוק גולשי הפורומים - ולא ניסיון להגדיל את נתח השוק של תפוז על חשבון המתחרים כמו בקמפיינים הקודמים".

לדברי טרייסטר, "תפוז מובילה את תחום הפורומים באינטרנט, וזו כבר עובדה ידועה. אולם, 40% מהגולשים בארץ אינם גולשים בפורומים כלל. לכן, מטרת הקמפיין היא להסביר את הפונקציונליות בגלישה בפורומים בנושאים שמעניינים את הגולשים ובנושאים בהם הם נתקלים בדילמות יומיומיות".

לינק לצפייה בקמפיין: http://www.tapuz.co.il/Campaign