יממה לאחר תביעת אינטל: ברן תובעת ממנה 43 מיליון שקל

זאת בטענה לאי-תשלום יתרת התמורה בגין הפרויקט שהקימה ברן עבור אינטל בקריית-גת ■ אתמול הגישה אינטל תביעה נגד ברן בטענה כי לא עמדה בהתחייבויותיה להקמת הבניין המרכזי בקומפלקס הפיתוח של אינטל בחיפה

תגובה מהירה: יממה לאחר שאינטל ישראל תבעה 103 מיליון שקל מברן תעשיות, הגישה זו היום (ג') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך של 43 מיליון שקל נגד אינטל . זאת, בטענה לאי-תשלום יתרת התמורה בגין הפרויקט שהקימה ברן עבור אינטל במתחם אינטל בקריית-גת בהיקף של כ-123 מיליון דולר.

אינטל טענה בתביעתה כי ברן לא עמדה בהתחייבויותיה להקמת הבניין המרכזי בקומפלקס הפיתוח של אינטל במבואות העיר חיפה, ולכן היא נאלצה להחליפה בחברה אחרת.

ברן טוענת כעת, באמצעות עוה"ד דוד פרץ ועדי פיגל, כי אינטל התנערה מהתחייבויותיה לשלם לה את היתרה המוסכמת של כ-4.1 מיליון דולר בגין הקמתם של שני מבנים מתוך מכלול מפעלה החדש בקריית-גת, וכן בגין עלויות ונזקים נוספים בהם נשאה בהיקף של כ-40 מיליון שקל.

ברן מאשימה את אינטל בהצגת מצגי-שווא ושימוש לרעה בכוח שוק דומיננטי.

לטענת ברן, לאחר שהתברר לאינטל כי בכוונתה להגיש תביעה זו, היא שילמה לה 3.5 מיליון דולר מתוך יתרת התמורה המוסכמת בפרויקט בקריית-גת. ואולם, לדברי ברן, כדי להמשיך ולהלך אימים עליה כדי שתוותר על טענותיה - הגישה נגדה אינטל אתמול (ב') תביעה מופרכת בסך 103 מיליון שקל בגין הפרויקט בחיפה.

טרם הוגשה כתב הגנה.