13. פרסום בריקמן

הדירוג הגבוה יחסית של משרד כמו בריקמן במדד "משרד הפרסום של השנה" הפתיע גם אותנו

בעלים: גדעון וטל בריקמן

שנת יסוד: 1992

עובדים: 30

תקציבים מנוהלים יוני 2009: 12.5 מיליון שקל

צמיחה מחצית ראשונה 2009: 4% -

השנה שהייתה: הדירוג הגבוה יחסית של משרד כמו בריקמן במדד "משרד הפרסום של השנה" הפתיע גם אותנו.

אחרי הכל, מדובר במשרד בעל היקף התקציבים ה-24 בשוק במחצית הראשונה של 2009, שעד השנה לא הייתה לו בולטות מיוחדת. אבל עד כה, 2009 דווקא חייכה למשרד, שנשען על שלושה תקציבים עיקריים (קמור רכב, צומת ספרים ותקציב חלקי של שופרסל). בריקמן אמנם סבל מהירידה בהיקפי הפרסום במחצית הראשונה של השנה, אבל הירידה שחווה הייתה קטנה משל הממוצע בשוק (5%-), וזהו הישג יפה למשרד קטן.

בנוסף, השנה המשרד הוכיח את עצמו בעבודה שעשה עבור צומת ספרים, שהשיגה בולטות מול סטימצקי בשוק הספרים, ועשתה מהלכים שנחשבים למחוללי שוק. כמשרד הפרסום של צומת ספרים, בריקמן תרם את חלקו: הוא זכה בשלושה פרסים על העבודה הזו בתחרות הקקטוס, ולאחר מכן גם זכה ב"אפ"י פלטינום" על הישגים לאורך זמן עבור צומת ספרים.

עם הפנים ל-2010: בריקמן קיבל לידיו בחודש מארס 2009 את תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, שההשפעה שלו על הקיפי הפרסום של המשרד טרם באה לידי ביטוי. יהיה מעניין גם לראות האם תקציבי קמור (BMW, מיני מינור) וצומת ספרים ימשיכו לגדול בשנה הבאה.

לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים