פרסונטה שבה הושקעו 40 מיליון דולר נמכרה לחברת גלרי

גלרי רכשה את הקניין הרוחני שלה מכונס הנכסים ולא רכשה את החברה עצמה שהשלד שלה נשאר עדיין תחת כינוס ■ פרסונטה פתחה לבזק את הפתרונות בעולם הכוכביות, קו כשר, ושירותי ה - 1-800

חברת gallery ipt רכשה את פעילות חברת פרסונטה, שנקלעה לכינוס נכסים. בית המשפט אישר בשבוע שעבר את המכירה. פרסונטה היא חברה שהתחילה כסטארט-אפ והושקעו בה 40 מיליון דולר במהלך השנים.

מדובר בחברה עם בסיס לקוחות בעולמות התקשורת השונים כולל סלולר, ומהבחינה הזו היא מהווה הזדמנות מצוינת ל - gallery להרחיב את פעילותה בעולמות השירותים והאפליקציות. פרסונטה עבדה בישראל בשנים האחרונות עם בזק בכל עולם שירותי הערך מוסף. פתרונות שפתחה עדיין מוטמעים אצלה.

כך למשל פתחה פרסונטה לבזק את הפתרונות בעולם הכוכביות, קו כשר, ושירותי ה - 1-800. כמו כן לפרסונטה יש פתרונות מתקדמים בעולמות ההתלכדות בין הנייח לנייד FMC, מרכזיות וירטואליות ועוד.

משקיע מרכזי בחברה הייתה קרן הון סיכון האמריקאית לייט ספיד. Gallery רכשה את הקניין הרוחני של פרסונטה ולא רכשה את החברה עצמה שהשלד שלה נשאר עדיין תחת כינוס. מספר עובדי מפתח הצטרפו לחברה בעקבות העסקה.

נזכיר ש - gallery רכשה לפני שנתיים רכשה את חברת ונטגו, שפתחה פתרון לגישור בין שיחות טלפון מ- IP לסלולר. לאחרונה דיווחה gallery על זכייה שלה במכרז שערכה חברת הבת של 013 נטוויז'ן FREE 852 בגאורגיה, שלה היא תספק את כל פתרונות הטלפוניה מבוססת IP.