רייטינג שבועי: "מועדון לילה" של ארז טל בראש הטבלה

קשת הכניסה 4 תוכניות לטבלה השבועית, מול 3 תוכניות של רשת ותוכנית אחת של ערוץ 10 ■ חדשות ערוץ 2 במקום החמישי בטבלה, בין היתר בזכות המשדרים על גלעד שליט

זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם 4 תוכניות שממוקמות בפסגה. בראש הטבלה נמצאת "מועדון לילה" של ארז טל, שרשמה 26.3% רייטינג ו-624 אלף צופים.

אחריה בטבלה מדורגות העונה השנייה של "רמזור", הסדרה המיוחדת של מיקי רוזנטל "איך להיות מאושר ב-6 שיעורים" ו"מונית הכסף" שרשמה 20.7% רייטינג. חדשות ערוץ 2 נכנסה למקום החמישי בטבלה, בין היתר בזכות המשדרים על גלעד שליט.

העונה החדשה של "כלבוטק" היא התוכנית הראשונה של רשת בעשירייה הפותחת, והיא ממוקמת במקום השביעי עם 18.8% רייטינג ו-388 אלף צופים. המשחק של מכבי חיפה בליגת האלופות מול האלופה הצרפתית בורדו, ששודר ברשת, מוכיח שוב כי ההימור על משחקים אטרקטיביים בכדורגל מוכיח את עצמו. המשחק הביא לרשת רייטינג של 16.9%.

אברי גלעד נכנס לעשירייה הפותחת

תוכנית האירוח החדשה של אברי גלעד מצליחה להיכנס לעשירייה הפותחת, והיא מדורגת במקום התשיעי עם 15.8% רייטינג ו-359 אלף צופים. התוכנית היחידה של ערוץ 10 בטבלה השבועית היא "הישרדות 3", שהשיגה ביום רביעי שעבר רייטינג של 15.8% ו-425 אלף צופים.

22