בוטלה ההצעה להסדר חוב בחברת וורלד גרופ קפיטל

זהו הישג קטן למחזיקי האג"ח: לחברה ניתן צו פירוק זמני לפני שבוע ועמדת מחזיקי האג"ח היא שהם לא מעוניינים בהסדר שהוצע ■ עוד הוחלט לדחות את אסיפת הנושים ■

נמשכת הסאגה סביב חברת וורלד גרופ קפיטל הקטנה - מחזיקי האג"ח רשמו הישג קטן כשהמפרק הזמני הודיע על ביטול הצעה להסדר חוב וביטול של אסיפת הנושים שהייתה אמורה להתקיים מחר בבוקר (ב'). לחברה ניתן צו פירוק זמני לפני שבוע ועמדת מחזיקי האג"ח, המיוצגים על ידי עו"ד רנן גרשט היא שהם לא מעוניינים בהסדר שהוצע.

החברה הנמצאת בשליטת אורי רוזין, גד יצחקי, רון פלד ואליהו זמיר, ממשיכה לכאורה להתנהל כרגיל ואף ניסתה לקיים את אסיפות הנושים. מנכ"ל החברה עודד בנימין אמר לטענת עו"ד גרשט כי בכוונתו לפעול למימוש נכסים של החברה כבר בימים הקרובים.

עו"ד ויקטור תשובה, שייצג את החברה עד למנוי המפרק, רו"ח אופר אלקלעי, ציין שעד כה התקבלו ארבע הצעות לגבי רכישת השליטה בחברה ושעד סוף חודש ינואר יושלמו ההליכים. החברה חייבת למחזיקי האג"ח כ-16 מיליון שקל, אך ספק אם יזכו לראות את הכסף בחזרה.

וורלד גרופ הציבורית ביצעה עסקאות סיבוביות שונות בהן ניתנו הלוואות לצדדים שהוצגו על ידי החברה כצד שלישי ובנוסף נרכשו נכסים מחברה שהוצגה כחברה בשליטת צד שלישי שאינו קשור לחברה. בחודש יולי האחרון פשטו חוקרי רשות ני"ע על משרדי וורלד גרופ ועל משרדי חברת הבת נפקו סטאר והחרימו מסמכים.