ברשתות הקמעונאיות בארה"ב רואים תחילתה של התאוששות במכירות בספטמבר. לאחר 13 חודשים רצופים של ירידה במכירות, דיווחו רשתות הקמעונאות המובילות בארה"ב על עלייה קלה במכירות, מה שמאותת על סיכוי לעונת חגים טובה יותר השנה.
ה"לייבור דיי" שיצא השנה באיחור בספטמבר והעיכוב בפתיחת שנת הלימודים בארה"ב עזרו לעלייה במכירות לקראת החזרה לביה"ס גם במהלך ספטמבר.
הועדה הבינלאומית של מרכזי הקניות בשיתוף עם גולדמן זאקס המודדים את נתוני המכירות הקמעואיות דיווחו על עלייה של 0.1% בספטמבר לעומת צפי לירידה של 2% ולעומת ירידה של 1% שנרשמה בשנה שעברה. למרות העלייה המינורית מצביעות התוצאות על העלייה הראשונה שנרשמת בארה"ב מאז יולי 2008 אז נרשמה עלייה של 1.3% כאשר הנתון הגרוע ביותר במהלך אותה התקופה פורסם בחודש נובמבר 2008 אז נרשמה צלילה של 7.7% במכירות.
החישוב של המדד מבוסס על מכירות בחנויות הפתוחות לפחות שנה והוא נחשב למדד מרכזי לבחינת מצב הפעילות של הקמעונאית בארה"ב. נציין כי מדד אינו כולל את נתוני המכירות של הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר בארה"ב, וול מארט שהפסיקה את דיווחיה החודשיים כבר בחודש אפריל.
הרשתות המובילות בארה"ב ובהן JC פני , מייסיס וטארגט דיווחו על ירידות מתונות מהצפי במכירותיהן בספטמבר. לימיטד בראנדס, המפעילה את רשת ויקרטוריה סיקרטס ואת רשת בת' אנד בודי וכן רשת אקססוריס שתיהן דיווחו על עלייה במכירות.
טרגט דיווחה על ירידה של 1.7% לעומת צפי לירידה של 2%. מייסיס דיווחה על ירידה של 2.3% לעומת צפי לירידה של 4.6% ו-JC פני דיווחה על ירידה של 1.4% לעומת צפי לירידה של 3.5% במכירותיה. רשת TJX נהנתה מזינוק של 7% במכירותיה לעומת צפי לעלייה של 4.1%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.