רונן גינזבורג מארגן מחדש את הנהלת דניה סיבוס

היום הודיעה החברה על שורת מינויים בצמרת החברה ■ איתן כוכב מונה לתפקיד משנה למנכ"ל לתפעול וביצוע ■ רן פרידמן, יחיאל ווייל ודניאל בלנק יכהנו כמהנדסים הראשיים של החברה

שבועיים לאחר עזיבתו המפתיעה של אילן בן גיגי את תפקיד מנכ"ל דניה סיבוס , מודיעה היום החברה על שורת מינויים בצמרת החברה, מקבוצת אפריקה ישראל. בן גיגי הודיע לפני כשבועיים על פרישתו מהחברה לאחר כהונה בת שנה וחצי בלבד, ככל הנראה על רקע חילוקי דעות ניהוליים. את מקומו של בן גיגי תפס רונן גינזבורג, שנמצא בחברה כ-11 שנים, ושימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל ההנדסה.

התאמת ההנהלה לדרישות המנכ"ל

המינויים החדשים בהנהלת דניה סיבוס נועדו ככל הנראה להתאים את הרכבה לדרישותיו של המנכ"ל הנכנס גינזבורג. בין היתר, הודיעה היום החברה על מינויו של איתן כוכב לתפקיד משנה למנכ"ל לתפעול וביצוע. כוכב כיהן בעבר בתפקידי מנהל מחלקת הרכש והלוגיסטיקה ומנהל אגף התפעול של החברה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל התפעול שלה.

כמו כן, רן פרידמן, יחיאל ווייל ודניאל בלנק יכהנו כמהנדסים הראשיים של החברה וענבל דוד מונתה ליועצת המשפטית. היא תחליף בתפקיד את ארז רום, שכיהן בו חמישה חודשים בלבד. במקביל דיווחה החברה על התפטרותו של איל הוכמן מתפקיד מנכ"ל חברת הבת של דניה סיבוס, נתיבי היובל. בדומה לרום, גם הוכמן עוזב את דניה סיבוס לאחר קדנציה קצרה בת שישה חודשים בלבד.

דניה סיבוס פועלת בתחומי הבנייה והתשתיות בישראל, רומניה ורוסיה. החברה התמודדה בשנתיים האחרונות עם המשבר הקשה שפקד אותה סביב ההפסדים בפרויקט כביש רוחב 431, ששחקו את ההון העצמי שלה. החברה נסחרת בת"א לפי שווי של 329 מיליון שקל.