ערוץ 24 משקיע 9 מיליון שקל בלוח השידורים החדש לחורף

הלוח החדש יכלול 6 תוכניות מקור חדשות ■ ערוץ 24 זוכה לכ-2.2 מיליון צופים בחודש, כאשר 53% מהצופים הם בגילאי 18-45

החשיפה לה זוכה ערוץ 24 (ערוץ המוזיקה) מאז שנרכש על-ידי זכיינית ערוץ 2 קשת כפולה מהתקופה שקדמה לרכישה, וכעת היא עומדת על כ-2.2 מיליון צופים בחודש, כאשר 53% מהצופים הם בגילאי 18-45.

התקציב של לוח השידורים לחורף הקרוב (החל מנובמבר) עלה בהתאם: הערוץ משקיע 9 מיליון שקל בלוח השידורים החדש, אשר יכלול 6 הפקות מקור חדשות.

במסיבת עיתונאים הבוקר (ד') חשפו אנשי הערוץ את לוח השידורים, כשהם מציינים כי "לראשונה הערוץ עומד בכל מחוייבותיו".

בין הפקות המקור: "חוזרים לשכונה" - סדרה דוקומנטרית בהגשת דידי הררי, שילווה בכל פרק מוזיקאי אחר במסע קצרצר אל מחוזות ילדותו; וכן סדרה דוקומנטרית בשם "רוק רימון", בה נחשפים תלמידים נבחרים מבית-הספר למוזיקה בחייהם האישיים ובמהלך לימודיהם, על רקע תחרות מסורתית ויוקרתית בה מתמודדים התלמידים על פרס לשיר המקורי הטוב ביותר.

עוד תוכניות בלוח: שעשועון בשם "מונית הקצב" בהנחיית אילנה ברקוביץ' וסדרה בשם "בית-ספר למוזיקה" (בסגנון התוכנית "סדנא למשחק" בה מתארחים שחקנים הוליוודיים).