איוונקה טראמפ פוצחת במסע שיווק עצמי באמצעות ספר חדש

בספרה "The Trump Card" חולקת איוונקה בת ה-27 עם הקוראים את הלקחים שלמדה מהחינוך המיוחד לו זכתה, ומייעצת לנשים צעירות איך להצליח בעבודה ובחיים מתוך ניסיונה האישי

איוונקה טראמפ הולכת בעקבות אביה, המיליונר דונלד טראמפ, ומתחילה לשווק את עצמה. השבוע היא ראה אור ספר חדש שחיברה תחת הכותרת "The Trump Card", שבו היא מייעצת לנשים צעירות איך להצליח בעבודה ובחיים וחולקת עצות ורעיונות מתוך ניסיונה האישי.

טרמאפ הצעירה היא בוגרת מצטיינת של בית-הספר היוקרתי למינהל עסקים וורטון פנסילבניה, משמשת כסגנית הנשיא לרכישות ולפיתוח בתאגיד טראמפ, וכבר הספיקה להשיק קולקציית תכשיטים משלה. עכשיו היא משיקה ספר חדש - והיא רק בת 27.

בספרה החדש שלה, "The Trump Card: Playing to Win in Work and Life", היא מספרת על הלקחים שלמדה מהחינוך המיוחד שזכתה לו, ומייעצת לנשים צעירות איך להתמקד בעבודה ולהצליח בה, איך לנהל משא-ומתן משכנע עם תשוקה ואיך לשרוד את אי-הוודאות.

בספר מסבירה טראמפ כי היא מנהלת את חייה ואת הקריירה שלה בעזרת מערכת כללים שאמורים לייצר לה תדמית המערבבת סקס עם כוח. בספרה החדש היא כותבת כי "הלקח שרכשתי מהאנשים שנותנים לי השראה הוא שההצלחה היא לא משהו שקורה לך; אתה קורה לו" - ונשמעת בדיוק כמו אביה.

בדבר אחד אין ספק: איוונקה ירשה את כישרונו המופלא של אביה ליחסי ציבור. היא כבר הופיעה בתוכנית האירוח של אופרה ווינפרי ובתפקיד אורח בתוכנית המציאות "פרויקט מסלול". היא גם מתארחת מפעם לפעם בתוכנית הטלוויזיה היומית "Happy Hour" של ערוץ פוקס ביזנס. "כשהיא מופיעה אנחנו מקבלים המון תגובות", אומר רוג'ר איילס, נשיא חברת פוקס ניוז.