מפגש הפסגה של בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר יתקיים בנובמבר

ועידת הקניונים הרביעית בשיתוף "גלובס" תתקיים באילת ותכלול מספר שיא של משתתפים ■ יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, תופיע בפני באי הוועידה ותסביר את הרציונל שעמד מאחורי עסקת הרכישה של קניוני אפריקה ישראל

בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר ייפגשו בוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר, שתתקיים החל מה-17 בנובמבר במלון "הנסיכה" באילת ותמשך 3 ימים.

"המשבר הכלכלי, שלא פסח על אף אחד מאתנו, זימן לנו התמודדויות חדשות ועימן אתגרים רבים. אין ספק כי יש קניונים ורשתות שיסיימו את השנה עם תוצאות כספיות פחות טובות. גם הקניונים והרשתות שיצליחו לשמר את רמת ההכנסות, משלמים מחיר בשחיקת הרווח בשל הצורך בהוצאות שיווק ובמבצעים אגרסיביים. הוועידה היא הזדמנות לשמוע ולהשמיע, ללמוד ולהתמקצע", אומר דדי ריזל, מנכ"ל קניון גן העיר ויו"ר הוועידה.

11 מושבים

לדברי ריזל, ב-3 השנים האחרונות נרשם גידול קבוע כל 40% במספר המשתתפים בוועידה, כאשר מספר המשתתפים צפוי לרשום השנה שיא ולהגיע ל-500 משתתפים, הכוללים מנכ"לים ובעלים של קניונים ושל רשתות המסחר.

הוועידה תכלול השנה 11 מושבים מקצועיים, שיעסקו בין היתר בנושאים של שיווק, פרסום, ניהול, שירות לקוחות, אבטחה, לוחמה פסיכולוגית ועוד.

מספר חודשים אחרי השלמת עסקת רכישת קניוני אפריקה ישראל בידי קבוצת מליסרון, יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, תופיע בפני באי הוועידה ואף תסביר את הרציונל שעמד מאחורי העסקה. הרכישה האחרונה הציבה את קבוצת מליסרון כאחת השחקניות המובילות בתחום הקניונים ומרכזי המסחר, לצדן של קבוצת קניוני ישראל, קבוצת עזריאלי וגזית גלוב ישראל.

לראשונה, יזם ריזל מפגש של באי הוועידה עם גורם מתחום רשתות המזון, המהווה גם שחקן בתחום הנדל"ן. במושב הפתיחה ישמעו הנוכחים מרמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, את סוד ההצלחה - וגם יקבלו טיפים לפעילות נדל"נית.

אחרי שנים של קיפאון, ענף הקניונים ידע בחודשים האחרונים שינויים פרסונליים. משה רוזנבלום, שכיהן כמנכ"ל קניוני ישראל, מונה לתפקיד מנכ"ל מליסרון במקומו של יוסי פרי ז"ל שפרש. קודם לכן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פאר נדיר, ניהל גם הוא מגעים עם ליאורה עופר באפשרות שיעבור מעזריאלי למליסרון. יוסי צבי, שהגיע מדלק נדל"ן וחברת פז, מונה למנכ"ל קניוני ישראל במקומו של רוזנבלום.