ברוקנר-נטע-יער יטפלו בתקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל

מבחינה פרסומית עוסקת הנציגות הישראלית בטיפול בסמסונג כמותג מטריה, כשעיקר הפעילות היא תמיכה נקודתית לקמפיינים שמייצרים הזכיינים בישראל

נציגות סמסונג בישראל מתחילה לעבוד עם משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער - כך נודע ל"גלובס". מדובר בתקציב הפעילות התקשורתית של הנציגות הקוריאנית עצמה, שהחלה לפעול בישראל לפני כשנה וחצי.

מבחינה פרסומית עוסקת נציגות סמסונג בישראל בטיפול בסמסונג כמותג מטריה, כשעיקר הפעילות היא תמיכה נקודתית לקמפיינים שמייצרים הזכיינים בישראל.

פרסומית פעיל היום המותג סמסונג בשתי זרועות: הטלפונים הסלולריים המשווקים באמצעות סאני - שבתקציב הפרסום שלה מטפל משרד הפרסום מקאן-אריקסון; וחברת סם ליין שמשווקת בישראל את כל קו המוצרים הלבנים והטלוויזיות - אשר תקציב הפרסום שלה מטופל ברגב-קויצקי.

בנציגות סמסונג אישרו את הידיעה, וסמנכ"ל השיווק אמרה בתגובה כי טרם גובש תקציב פרסום סופי: "עד עתה הינו עסוקים בהקמת הנציגות ולא עבדנו עם תקציב מסודר, כעת אנחנו מגבשים את התקציב לקראת השנה הבאה".

לדבריה, סדר החלוקה במותג יישאר כשהיה, כשהנציגות בישראל תמשיך לטפל במותג המטריה - ובמקביל היבואנים יתמכו פרסומית במוצרים שלהם בעצמם.