כוחן של שתי רשתות השיווק המובילות, שופרסל ורבוע כחול, מתחזק על חשבון הרשתות הפרטיות והמינימרקטים הפרטיים - כך עולה מנתוני נילסן לחודש ספטמבר שהגיעו לידי "גלובס". שתי הרשתות קצרו בספטמבר את פירות תלושי השי לחג.
נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.8% באוגוסט ל-21.4% בספטמבר.
לעומת זאת, כוחן של הרשתות הפרטיות ירד בתקופה זו מ-19.6% ל-17.4%, ואילו נתח השוק של המינימרקטים הפרטיים ירד מ-10.8% ל-10.3%.
הרשת השלישית בגודלה, חצי חינם, רושמת אף היא ירידה מ-5.5% באוגוסט ל-5.2% בסטמבר, ואילו רשת רמי לוי שיווק השקמה שבשליטת רמי לוי יורדת מ-4.7% ל-4.4%.
המכירות בספטמבר בשוק מוצרי הצריכה (FMCG) הסתכמו ב-2.8 מיליארד שקל - עלייה לעומת אוגוסט אז הסתכמו המכירות ב-2.7 מיליארד שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.