FMCG בחדשות

סוכן חדשות
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו
שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח
  
 
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי שנים של יציבות: מחירי המזון שוב במגמת עלייה
נתוני סטורנקסט מגלים כי מתחילת השנה חלה עליה של 1.4% במכירות מוצרי הצריכה ■ המזון מוביל את הצמיחה במכירות עם עלייה של 1.9%
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
שוק המזון והצריכה בהתאוששות; מכירות המותג הפרטי בירידה
מכירות מוצרי המזון והצריכה גדלו ב-347 מיליון שקל מתחילת השנה, ואולם נתח השוק של כלל עשרת הספקים הגדולים דווקא ירד בתקופה זו ל-55.5% ■ תנובה ושטראוס התחזקו
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
2016 ללא בשורה: שוק המזון בקיפאון שנה שלישית ברציפות
לפי סטורנקסט, היקף המכר צפוי לעמוד השנה על 40.6 מיליארד שקל - כמו ב-2013 ■ צריכת קטגוריות בסיס כמו לחם מפוקח ירדה בשיעור דו-ספרתי - ולעומת זאת צריכת קטגוריות פרימיום כמו גבינות מיוחדות זינקה בשיעור משמעותי
  
 
קורנפלקס של אלופים / צילום: תמר מצפי
המכירות לקראת ראש השנה ולאחריו ירדו ב-3.5%
פגיעה קשה נרשמה בתחומי המשקאות, המוצרים לבית והטיפוח ■ בינואר-ספטמבר רשמו תנובה, אסם, נטו ודיפלומט ירידה במכירות - ואילו יוניליוור רשמה עלייה של 0.6% למרות משבר הסלמונלה
  
 
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי
מחצית 2016: תנובה, אסם ונטו ירדו; שטראוס וקוקה-קולה עלו
מכירות מוצרי המזון והצריכה ירדו במחצית הראשונה של השנה ב-0.6% והסתכמו ב-20.2 מיליארד שקל ■ השוק איבד מכירות של 113 מיליון שקל
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
התאוששות קלה במכירות מוצרי המזון והצריכה בפברואר
נתח השוק של 10 הספקים הגדולים הצטמצם מתחילת השנה ■ נתחי השוק של תנובה, אסם ויוניליוור ירדו; נתחי השוק של שטראוס, סנו וליימן שליסל עלו
  
 
סופרמרקט / צילום: איל יצהר
מרגישים את הכאב בכיס? העלאת מחירים גורפת ברשתות השיווק
השוק רשם בינואר עלייה כספית של 1.5%, אף שהצריכה התכווצה ב-0.9% מבחינת כמות ■ קמעונאים: זו תוצאה של חוק המזון - הרשתות מעלות מחירים
  
 
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
גם אחרי פסח: נמשכת ההאטה בשוק המזון והצריכה
כלל המכירות בשוק ירדו ב-2.8% ב-3 החודשים האחרונים לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ יינות ביתן החלה את התחרות על המבצעים לשבועות; רמי לוי הגיב בהוזלות משלו
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
פסח חלש ברשתות: ירידה כמותית וכספית במכירות
נילסן: מכירות כלל שוק המזון והצריכה השוטפת ירדו לעומת פסח אשתקד ב-2.1% - אובדן של 65 מיליון שקל
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
ינואר קשה לספקי המזון: "יצאנו במבצעי התאבדות, ולא קונים"
נתוני סטורנקסט לינואר מצביעים על עוד ירידה בצריכה עם צניחה של 5.5% במכירות המזון ■ ספק גדול: "יש קריסה חזקה, והמצב לא צפוי להשתפר" ■ מנכ"ל ויקטורי: "לצרכן הישראלי קשה, והוא קונה רק מה שהוא צריך"
  
 
משקאות / צילום: אלי אטיאס
ינואר קר: מכירות המשקאות ברשתות השיווק ממשיכות לצנוח
הירידה בינואר 2015 ממשיכה את המגמה שנרשמה ב-2014 ■ לקראת כניסת הסעיף בחוק המזון שמחייב את הרשתות להציג את המחירים באינטרנט, מעריכים בשוק כי בטווח הקצר תירשם עליית מחירים
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
חוסכים גם באוכל: מכירות המזון והצריכה ירדו ב-2014 ב-1%
כך עולה מנתוני נילסן ■ בשוק מעריכים כי ההאטה בצריכה היא תוצאה מאוחרת של המחאה החברתית שהפכה את הצרכן למחושב וזהיר ■ רמי לוי: "הצרכן יהיה עוד יותר בררן בקניות, כי יש לו עוד פחות כסף בכיס"
  
 
משקאות / צילום: אלי אטיאס
למרות החום: מכירות המשקאות צנחו באוגוסט ב-9.3%
מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
"צוק איתן": מכירות המזון בחיפה ירדו יותר מאשר בדרום
נילסן: לראשונה מתחילת המבצע, מכירות המזון החלו לרדת ■ סטורנקסט: מכירות מברשות השיניים ומוצרי הגילוח נסקו כתוצאה מהתרומות לחיילי צה"ל
  
 
סופרמרקט עם עגלה / צלם: thinkstock
"צוק איתן": ירידה של 0.8% במכירות מוצרי הצריכה והמזון
כך לפי נתוני נילסן ■ עם זאת, ניכרת שונות בהיקפי המכירות בין האזורים השונים בארץ ■ מנגד, החנויות השכונתיות התחזקו בשבועיים של הלחימה ב-2.6%
  
 

   123    >

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988