FMCG

כתבות אחרונות

 
סופרמרקט עם עגלה / צלם: thinkstock

"צוק איתן": ירידה של 0.8% במכירות מוצרי הצריכה והמזון

כך לפי נתוני נילסן ■ עם זאת, ניכרת שונות בהיקפי המכירות בין האזורים השונים בארץ ■ מנגד, החנויות השכונתיות התחזקו בשבועיים של הלחימה ב-2.6%

אילנית חיות 24.07.2014
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

מחצית 2014 ברשתות: הצרכנים צמצמו קניות - והמחירים ירדו

‎‎מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו‏

‎‎אילנית חיות‏ 17.07.2014
סדרנית של תנובה / צילום: תמר מצפי

מאי: תנובה, אסם ויוניליוור ירדו; קוקה-קולה, סנו וטמפו עלו

בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל

אילנית חיות 09.06.2014
סטורנקסט | לפני כולם

"פסח השחור" ברשתות השיווק: ירידה חדה במכירות

נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מעידים על ירידה של 1.6% בקניות לחג ■ בכירים בענף: "אשר יגורנו בא לנו. כשמשק מתכווץ, כך זה נראה. יש קצת צמיחה, אבל היא לא אמיתית; היא בגז ובהיי-טק, אבל מזה עם ישראל לא יתפרנס"

אילנית חיות 27.04.2014

הרשתות המוזלות בעלייה: הגיעו ב-2013 לנתח שוק של 64.1%

לפי ניתוח של סטורנקסט, הצרכן הוציא אשתקד עשרות מיליוני שקלים על מוצרים חדשים שעלו על המדף

אילנית חיות 13.02.2014

שוק המזון באוגוסט: עליית המחירים מתחזקת, הצריכה יורדת

נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים ■ הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה ■ במוצרי טיפוח הבית והפרט נמשכת התנודתיות במחירים

אילנית חיות 09.09.2013
מוצרי חלב | לפני כולם

ירידה של 1%-3% בצריכה ביוני: "מכירות חלשות"

ספקים וקמעונאים מודאגים מהצניחה במכירות: "הירידה במכולות מגיעה ל-10% לפחות" ■ "זה איום ונורא. בשבועיים האחרונים רואים ברקס במכירות בכל השוק"

אילנית חיות 27.06.2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16.04.2012

הייתה מחאה? ירידה במכירת מוצרי החלב; החטיפים דווקא עלו

קמעונאי: "המצב לא טוב. מחכים שאנשים ייצאו מתרדמת החורף; חשש שגם מכירות הפסח לא ימריאו" ■ נילסן: מתחילת השנה מכירות המשקאות, היוגורט והקוטג' צנחו

אילנית חיות ‏ 20.03.2012
מבצעים | לפני כולם

מחירי המוצרים בישראל משתוללים: זינקו בכ-18% בשנתיים

חרם הקוטג' בלם חלקית את עליית המחירים ברבעון השלישי של 2011 - אך המבצעים של החברות מונעים את הירידה בצריכה ■ מחיר ליטר חלב בישראל גבוה ב-39% מאשר בארה"ב ■ מחיר תריסר ביצים בישראל גבוה ב-77% מבארה"ב

אילנית חיות 08.03.2012

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

נילסן: מכירות הבירה קפצו תוך שנה ב-17%; הפיצוחים צנחו

קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל

אילנית חיות 27.10.2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

מחצית 2010: מחירי המזון ירדו ב-3.2%; מחירי נון-פוד - ב-2.9%

‎סטורנקסט: הקרבות בין רשתות השיווק שחקו משמעותית את המחירים לצרכן ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת צמח במחצית הראשונה של השנה ב-2.2%, בעיקר הודות למבצעי הכמות

אילנית חיות 14.07.2010

מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו

כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל

אילנית חיות 11.07.2010

פסח 2010: המחירים ירדו - אך המכירות צמחו ב-1% בלבד

כך לפי סטורנקסט ■ סל הקניות לפסח השנה היה זול יותר ב-5% מאשר הסל בפסח 2009 ■ חנויות הדיסקאונט צמחו על חשבון החנויות השכונתיות אך רשמו שחיקה ברווחיות ■ במגזר החרדי המכירות לחג ירדו ב-1.4%

אילנית חיות 13.04.2010

   123   

   נמצאו 40 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988