אורלנדו מג'יק או אורלנדו Amway?

חברת השיווק הישיר האמריקנית ממשיכה להדק את הקשר עם קבוצת ה-NBA: אחרי שחתמה איתה עד 2020 על חסות שמית בשווי 40 מיליון דולר, עכשיו הלוגו שלה יתנוסס על חולצות האימון של הפרנצ'ייז

חברת השיווק הישיר האמריקנית Amway ממשיכה להרחיב את מעגל החסויות שלה עם קבוצת ה-NBA אורלנדו מג'יק.

לוגו החברה יופיע על חולצות האימון של המג'יק בתמורה לחצי מיליון דולר. זאת לאחר שחתמה לאחרונה עם אורלנדו על הארכת שיתוף הפעולה בנוגע לחסות שמית לאולם שלה. החברה, שנותנת חסות שמית לאולם של המג'יק עד 2010, בהסכם שבמסגרתו היא משלמת לה 1.5 מיליון דולר בארבע שנים, תתן חסות שמית גם לאולם החדש של המג'יק עד 2020. שווי ההסכם הוא 40 מיליון דולר ל-10 שנים.

עלות בנייתו של האולם החדש, שצפוי להכיל כ-20 אלף מקומות ישיבה, מוערכת ב-480 מיליון דולר. המג'יק יממנו כ-75 מיליון דולר מסכום הבנייה שלו: 50 מיליון דולר במזומן, ודרך הלוואה שבמסגרתה יחזירו מיליון דולר בשנה במשך 25 שנים. עיריית אורלנדו וממשל פלורידה יממנו את יתר העלויות.

ריץ' דה ווס, הבעלים של המג'יק, הוא גם מייסדה של חברת Amway.