אילן שילוח המליץ על מנוי חינם לחדר כושר לקצין שחקר את תקיפת בת-זוגו

פקד קובי גטניו, שהיה אמון על חקירת התקיפה של שירה מרגלית, קיבל מנוי ל-3 חודשים למכון הכושר האופנתי גראז' שנמצא בבניין במתחם ההיי-טק בשכונת רמת-החי"ל, בו שוכן גם משרד מקאן-אריקסון שבבעלות שילוח

הפרסומאי אילן שילוח, היו"ר והבעלים של משרד הפרסום מקאן-אריקסון, המליץ להעניק מנוי חינם ל-3 חודשים בחדר כושר לפקד קובי גטניו ממשטרת תל-אביב - מי שהיה אמון על חקירת התקיפה של שירה מרגלית, בת-זוגו של שילוח - כך דווח בשבוע שעבר בחדשות ערוץ 10.

מדובר במנוי לתקופה של 3 חודשים במכון הכושר האופנתי גראז' במתחם ההיי-טק שבשכונת רמת-החי"ל בתל-אביב. באותו בניין שוכר שילוח שטח עבור משרד הפרסום מקאן-אריקסון שבבעלותו.

"קצין מוערך"

במשטרת תל-אביב ביקשו היום (א') להבהיר: "הקצין לא קיבל מנוי בחינם. מדובר בקצין מוערך מאוד שהישגיו רבים, ואין לנו מה להוסיף יותר בעניין זה".

באופן לא רשמי, גורמים במשטרה מוסרים כי גטניו התאמן פעם או פעמיים, כדי לראות "האם מתאים לו חדר הכושר הזה".

שילוח הבהיר היום ל"גלובס" כי אכן ניתן לקצין מנוי, אולם לא מדובר במעשה חריג: "אכן המלצתי למנהל מכון הכושר לתת לשוטר תקופת התנסות דומה לזו שמקבלים לקוחות חדשים אחרים. לא מדובר אלא בהכרת-תודה פשוטה".

גם מנהל מכון הכושר מסר: "קובי גטניו קיבל, כמו כל מנוי אחר, תקופת ניסיון שבסיומה מחליט המנוי אם ברצונו להיות קבוע. גטניו לא קיבל מתנה".

שבוע ניסיון

ואולם, האפשרות כי כל לקוח פרטי יכול לקבל מנוי חינם ל-3 חודשים נראית תמוהה. בבדיקה שערכנו מול מכון הכושר המדובר נאמר לנו כי המחירים במכון נעים בין 250 שקל ל-390 שקל בחודש, וזאת בנוסף לדמי הרשמה חד-פעמיים בגובה 400 שקל.

עוד נאמר לנו כי המכון עורך "שבוע פתוח" למי שמעוניין בהתנסות, אך על תקופת התנסות ארוכה יותר יש צורך להגיע אל משרדי המכון ולדבר על כך. במכון סירבו לומר האם ניתן לקבל תקופת ניסיון של 3 חודשים ללא תשלום.

כזכור, שירה מרגלית, סמנכ"לית התוכן בזכיינית ערוץ 2 רשת ובת-זוגו של שילוח, הותקפה קשות בחודש מאי האחרון על-ידי אלמונים. מאוחר יותר התברר כי מי ששלח את התוקפים הוא דודו טופז, שהתאבד מאוחר יותר בתא המעצר.