"גלובס TradeOne": הפלטפורמה המתקדמת למידע חכם

גלובס tv "גלובס" משיק את מערכת "גלובס TradeOne" מבית "גלובס" וחברת TradeOne - הפלטפורמה המתקדמת בישראל למקבלי החלטות ולשחקנים בשוק ההון

מספרים בלבד כבר לא מספיקים, הם צריכים לחיות ביחד עם מידע, ולכן "גלובס" משיק את מערכת "גלובס TradeOne", מבית "גלובס" וחברת TradeOne - הפלטפורמה המתקדמת בישראל למקבלי החלטות ולשחקנים בשוק ההון.

מערכת גלובס TradeOne מאפשרת גישה לנתונים, ניתוחים ותכנים ייעודיים מבית "גלובס", תוך פרסונליזציה מלאה של המערכת, בהתאם לצרכים של המשתמש. מערכת נוחה, ידידותית ופשוטה לתפעול, שמתאימה לכל משתמש על פי צרכיו.

האפשרות לבצע פרסונליזציה מלאה של המערכת מאפשרת ליצור סדר בבלגאן. לא צריכים לטבוע בנתונים, אלא כל אחד מקבל את הנתונים שרלבנטיים עבורו. בנוסף, המערכת יכולה ללוות את המשתמש לכל מקום. המערכת היא אינטרנטית וניתן להתחבר אליה מכל מקום בעולם, ולקבל עדכונים והתראות לטלפון או למייל.

מערכת המידע של "גלובס TradeOne" מציעה מגוון כלים התומכים בזרימת מידע חכם, כמו סינרגיה עם תכני מערכת "גלובס", מערכות ניתוח טכני, גרפים ותרשימים מהמתקדמים בעולם ושפע כלים תומכי החלטה לסוחרי אג"ח ומקצוענים בכל תחום בשוק ההון.

גלובס טרייד 1

אנחנו, ב"גלובס TradeOne", מציעים לכל מי שיש לו עניין בשוק ההון את מערכת המידע המתקדמת בישראל, שתיתן לכם חוויית שימוש שעוד לא נראתה כמוה. קחו שבוע ניסיון במערכת, שלאחריו לא תבינו איך עבדתם קודם.

פרטים נוספים על המערכת ניתן למצוא באתרי האינטרנט: www.gto.co.il וכן באתר גלובס www.globes.co.il.