פרזנטורים

3 פרזנטוריות לאופנת BONITA

רשת האופנה BONITA בחרה ב-3 פרזנטוריות להוביל את עונת חורף 2010 - הטופ מודל השוויצרית נאדין, תאיס הברזילאית ולודה הישראלית. סכום ההשקעה ב-3 הפרזנטוריות עומד על כ-250 אלף שקל. הקמפיין עצמו יעלה באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדע.

פרזנטורית חדשה ל-Emboss

הדוגמנית הפולנייה, קאשיה שוון, נבחרה כפרזנטורית של מותג שעוני היוקרה Emboss. הקמפיין יעלה בהיקף של 300 אלף דולר והדוגמנית תקבל עבורו סכום של כ-10 אלף דולר. שוון כיכבה בעבר במספר קמפיינים בינלאומיים.

שירלי גליק תוביל את אופנת PUSH

רשת האופנה PUSH בחרה בשירלי גליק כפרזנטורית לקמפיין החורף שלה. גליק, מגישת טלוויזיה ויועצת אופנה, תקבל עבור הקמפיין כ-20 אלף דולר. הקמפיין עצמו יעלה בהשקעה של כ-200 אלף שקל. הרשת מפעילה כיום 4 סניפים.

מ"פרויקט מסלול" לפרסומות

יואב מאיר מהתוכנית "פרויקט מסלול" נבחר על-ידי חברת באייר יצרנית לויטרה לעצב דגם ייצוגי לפרויקט להעלאת המודעות לאין-אונות. הפרויקט העיצובי עולה בהשקעה של כ-150 שקל, ומאיר יקבל עבור ההשתתפות כעשרת אלפים דולר.

גברי ואהרוני בקמפיין לפיירי

גברי ואהרוני ממשיכים להוביל את הקמפיינים של נוזל הכלים פיירי. הקמפיין יתבסס על תוכניתם של השניים "דרך האוכל". השניים יככבו בקמפיין עיתונות, אינטרנט ובפעילות קד"מ. על פי הערכות, יקבל כל אחד כ-150 אלף שקל.

עדי נוימן תוביל את נעלי Goya

הדוגמנית עדי נוימן נבחרה להוביל את הקמפיין של רשת נעלי Goya. נוימן תקבל עבור הקמפיין כ-50 אלף דולר. הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום לינדה דהן, יכלול הפקת קטלוג חורף 2010, שדרוג אתר הרשת, חיזוק הקשר עם מועדון הלקוחות, מודעות, פרסום בחנויות, באנרים בקניונים ויחסי ציבור.

דוגמנית שוודית לנעלי מרקו

רשת נעלי האופנה מרקו בחרה בדוגמנית השוודית הבינלאומית אלכסנדרה בורמן להוביל את קמפיין החורף של המותג. בורמן תקבל עבור הקמפיין 30 אלף דולר לעונה. רשת מרקו מפעילה 17 סניפים בפריסה ארצית. *