אלוביץ' החליט: לא יכהן כיו"ר בזק; לא ברור לגבי שלמה רודב

לפי הערכות, התפקיד יקשה על אלוביץ' לנהל את עסקיו האחרים ■ לא צפויים שינויים פרסונליים נוספים בצמרת הניהולית של קבוצת בזק - כל ההנהלה התבקשה להישאר בתפקיד ■ בניגוד לפרסומים, ההערכה היא כי סטלה הנדלר לא תרצה לעזוב את החברה

בעקבות החתימה על עסקת הרכישה של בזק נפוצו שמועות על שינויים צפויים בתפקידי הניהול בחברה, אך ל"גלובס" נודע כי לא צפויים שינויים פרסונליים יזומים בצמרת קבוצת בזק. כל ההנהלה, כולל מנהלי החברות הבנות ויו"ר בזק, שלמה רודב, התבקשו להישאר בתפקידיהם, וזאת מתוך הערכה לפועלם של כל אחד ואחד מהם.

עם זאת, לא ברור אם רודב עצמו יהיה מעוניין להישאר לאחר שתושלם העסקה, בעוד חצי שנה. שאול אלוביץ' מעוניין שימשיך בתפקידו, מאחר שהוא אינו מעוניין לקבל על עצמו את תפקיד יו"ר בזק.

בניגוד לפרסומים, ההערכה היא שסטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל, לא תרצה לעזוב את החברה במסגרת הסכם למכירת הפעילות, אלא תלווה אותה עד שתיטמע בחברה הרוכשת. בכל מקרה, ההחלטה אם להישאר בקבוצת יורוקום תהיה נתונה בידיה.

למרות האמור לעיל, לא מן הנמנע שחילופים בין בעלי התפקידים יתרחשו בעקבות כניסת בעל בית חדש, אבל זו לא המטרה כרגע. ליורוקום אין כוונה לערב בין עסקי בזק לעסקיה, וזאת משום שהם רוויים בניגודי אינטרסים והשמועות על חילופים ותנועות בין בעלי התפקידים יוצרת חרושת שמועות שמפריעה להשלמת העסקה.