עו"ד ארז: אלי רייפמן עקץ לכאורה את איש העסקים אסף ברזני

דו"ח שהוגש היום לביהמ"ש חושף כי רייפמן עקץ לכאורה את ברזני ב-4.3 מיליון אירו ■ עפ"י הדו"ח, רייפמן הציג לברזני מסמך מבנק שוויצרי לפיו יש ברשותו מיליונים להחזר חובות - אלא שהבנק הודיע: המסמך מזויף

אלי רייפמן ממשיך להסתבך: דו"ח שהוגש הבוקר (ד') לבית המשפט המחוזי בירושלים חושף פרשת מירמה חדשה לכאורה של מייסד אמבלייז.

על-פי הדוח, שהוגש על-ידי עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד לנכסי רייפמן, "עקץ" רייפמן בעשרות מיליוני שקלים את איש העסקים אסף ברזני - אחיו של אמנון ברזילי, יבואן סובארו לישראל.

לטענת ארז, רייפמן הציג מסמך מבנק שוויצרי לפיו יש לו בבנק 17 מליון דולר, שמתוכם 4.3 מיליון יורו דולר מיועדים להחזרת הלוואה שנטל מברזני. על בסיס מסמך זה הסכים ברזני להלוות לו את סכומי-העתק.

הבנק השוויצרי: לא מכירים את רייפמן

אלא שארז טוען כי האישור מהבנק השוויצרי הוא בכלל מזויף. הזיוף התברר לאחר שארז פנה לסניף הבנק בשוויץ. בתגובה לפנייתו הודיע לו הבנק באופן פורמלי כי "אין ולא היה מעולם חשבון בנק על שמו של אלי רייפמן, ולא היו שום יחסים עמו".

הבנק השוויצרי הוסיף כי תדפיס הבנק שמסר לכאורה רייפמן לברזני הוא מזויף, וניתן לראות זאת בקלות, שכן הפורמט בו נכתב לא תואם את הפורמט שלהם, והקוד לצורך ביצוע העברות בנקאיות שצוין במסמך אינו מספר שוויצרי.

כזכור, לפני כחודש נשלח רייפמן ל-45 ימי מאסר בפועל בשל ביזיון בית המשפט, עקב סירובו למכור מניות של חברת אמבלייז שבשליטתו כדי להחזיר את חובותיו - כרבע מיליארד שקל - לנושים, בהם אנשי השוק האפור.