ריט 1 רכשה מא. דורי קומת משרדים בפ"ת ב-25 מיליון שקל

נרכש שטח בהיקף 4,200 מ"ר שיניב 9.6% תשואה שנתית ■ החברה דיווחה כי ה-NOI השנתי הצפוי מהנכס הוא כ-2.4 מיליון שקל ■ שמואל סייד: "התשואה הולמת את תנאי השוק ומשפרת התשואה הממוצעת של תיק הנכסים שלנו"

קרן ההשקעות בנדל"ן, ריט 1 בניהולו של שמואל סייד, חתמה על רכישת קומת משרדים בבניין מטלון סנטר שבאזור התעשייה קרית מטלון בפתח תקווה תמורת 25 מיליון שקל. הקומה, בשטח של 4,200 מ"ר, נרכשה מידי חברת א. דורי וחברת סטרקו שיפטרייד אוברסיז והיא מניבה תשואה שנתית של 9.6%. בנוסף, העסקה כוללת 85 מקומות חנייה.

הבניין כולו מכיל שלוש קומות מעל שתי קומות מרתף. השטחים נמצאים בבעלויות שונות, בין היתר של חברות כמו אורוסקו אינווסטמנט, אלמוגרף נכסים, סוליגה, גולדי נכסים, שניראל, אמי-דעת נכסים והשקעות ומרטנס הופמן.

העסקה בוצעה באמצעות יוסי פריד, מנכ"ל משותף בחברת מעוף יועצי נדל"ן. השטח אותו רכשה ריט 1 מושכר לארבעה שוכרים בחוזים בתוקף עד 2012 עם אופציות לתקופות שונות. דמי השכירות הממוצעים בנכס עומדים על 38 שקל למ"ר לחודש.

ריט 1 צפויה לשלם מס רכישה בשיעור של 5% מסכום העסקה. התשלום ימומן במלואו באמצעות הלוואת און קול מבנק מסחרי בריבית שנתית בשיעור של פריים פלוס 0.9%, כלומר 3.15%.

החברה דיווחה כי ה-NOI השנתי הצפוי מהנכס הוא כ-2.4 מיליון שקל. לדברי סייד, "בהשוואה לנכסים אחרים מדובר בתשואה שהולמת את תנאי השוק ומשפרת את התשואה הממוצעת של תיק הנכסים שלנו".

ריט 1 רוכשת באזור התעשייה ומתחם ההיי טק בקרית מטלון בפתח תקווה