ברנרד מיידוף: "הלוואי שהיו תופסים אותי לפני 8 שנים"

אמר את הדברים בשיחות עם המפקח הכללי של ה-SEC ■ "חקירות הרשות לניירות הערך לפני שנת 2006 היו בזבוז מוחלט של זמן; הטעות הכי גדולה שלי היתה שלא הסתפקתי במאות מיליוני דולרים"

ברנרד מיידוף, המרצה בימים אלה עונש של 150 שנות מאסר בגין הונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה, אמר כי זה "מדהים" בעיניו שלא נתפס מוקדם יותר, וכי חקירות ה-SEC לפני שנת 2006 היו בזבוז מוחלט של זמן.

מיידוף אמר את הדברים בשיחות עם המפקח הכללי של ה-SEC, דיוויד כץ, שהתפרסמו אתמול (ו') לבקשת רשת CNBC. הראיון נערך בין המפקח הכללי לבין מיידוף במהלך חודש יוני האחרון, כאשר מיידוף עדיין המתין לגזר דינו.

מיידוף אמר גם כי חקירות ה-SEC היו "סיוט" עבורו והדאיגו אותו כל הזמן. "הלוואי שאנשי הרשות לניירות הערך היו תופסים אותי לפני 6 או 8 שנים".

"הטעות הכי גדולה שלי היתה שלא הסתפקתי במאות מיליוני דולרים וברחתי", אמר מיידוף בשיחות עם כץ. "הבעיות התחילו כאשר התחייבויות שלי גדלו מאוד", הוסיף.

מיידוף ציין כי יו"ר ה-SEC, מארי שפירו, היא "חברה טובה" , וכך גם היו"ר לשעבר, ארתור לוויט.

כונס הנכסים של חברת ההשקעות של מיידוף, אירווינג פיקארד, דיווח השבוע כי הפסדי המשקיעים מהונאת הפונזי שביצע מיידוף מסתכמים עד כה ב-21.2 מיליארד דולר, וכי עד כה רק 1,368 משקיעים בחברה של מיידוף הצליחו להחזיר כ-534 מיליון דולר מתאגיד SIPC.