ציפי לבני: "מים זה לא מוצר מותרות; לא ננוח עד שהמס יבוטל"

אמרה בכנס החירום בנושא היטל המים: "המס הזה אינו צודק - יש מי שיוכל לשלמו, ויש מי שלא; אותו ראש ממשלה שהבטיח ערב הבחירות להוריד מסים, מטיל אחריהן מסים וקורא להם בכל מיני שמות שונים ומשונים"

"מים זה לא מוצר מותרות במדינת ישראל ומים אינו מצרך לעשירים בלבד. המס הזה לא רק צריך להתבטל, הוא יתבטל", כך אמרה יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני בכנס החירום שהתקיים היום (ד') בנושא היטל המים. "המס הזה לא מתיימר אפילו לטפל בבעיית חוסר המים במדינת ישראל. הוא אינו צודק יש מי שיוכל לשלמו ויש מי שלא", הוסיפה.

"מדברים היום על העלאת מחירי המים בלי קשר להיטל. אם היו רוצים להיות הגונים עם הציבור, היו לפחות לוקחים את מה שהמדינה מקבלת מהמס הלא מוצדק הזה ומשתמשים בזה להורדת התעריף או לפחות לא מעלה מחירים", אמרה.

"המצב הנוכחי מעורר חשש שמדובר בממשלה שלא מקבלת החלטות וכאשר היא כבר מקבלת אותן היא עושה זאת באופן לא מושכל וחוזרת בה כל פעם כאשר מישהו מרים את הדגל של מה שצודק", תקפה ציפי הממשלה הנוכחית. "אותו ראש ממשלה שהבטיח ערב הבחירות להוריד מסים, מטיל אחריהן מסים וקורא להם בכל מיני שמות שונים ומשונים", הוסיפה.

"נמשיך להיאבק בכנסת אך זה לא מספיק הציבור צריך לדעת ששומעים קולות מבחוץ בבית הזה ועליו לומר את דברו. נמשיך להילחם עד שהמס הזה יבוטל", הדגישה.

יצוין כי בכנס השתתפו חברת הכנסת רונית תירוש, ח"כים נוספים, מומחים בתחומי ההתפלה, נציגי תנועות מחאה, נציגי רשויות מקומיות ואזרחים.