יש מחליף לבארי שקד: יהושע שפר ימונה למנכ"ל ריטליקס

שפר, העובד היום באמדוקס, חובר לקבוצת יוצאי אמדוקס שהשתלטה על ריטליקס בתחילת ספטמבר

קבוצת המשקיעים "אלפא" המורכבת מיוצאי אמדוקס , וקרן פימי, אשר רכשו את השליטה בריטליקס , מצאו מחליף למנכ"ל בארי שקד. בעלות הבית החדשות החליטו למנות את יהושע שפר למנכ"ל החדש של החברה, המספקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים.

דירקטוריון ריטליקס ידון במינוי בסוף החודש ואם לא תהיינה הפתעות מיוחדות - הוא יאשר את מינויו של שפר ובכך תזכה ריטליקס במנכ"ל חדש. שפר צפוי להיכנס לתפקיד ב-1 בינואר, מייד עם פרישתו של המייסד והמנכ"ל הנוכחי בארי שקד. נזכיר כי שקד הודיע על עזיבתו את התפקיד מייד עם רכישת השליטה בחברה על ידי קבוצת יוצאי אמדוקס, הכוללת את הכוללת את אלי גלמן, בועז דותן, נחמיה למלבאום, אבינועם נאור ומריו סגל.

לשפר ניסיון של 25 שנה בתחום פיתוח התוכנה ומתן שירותי IT. החיבור בין שפר ויוצאי אמדוקס הינו טבעי, שכן שפר עובד היום באמדוקס ועומד בראש חטיבת השווקים המתעוררים וחבר ההנהלה הבכירה של אמדוקס.

כזכור, בתחילת ספטמבר רכשו קבוצת אלפא וקרן פימי את השליטה בריטליקס במסגרתו עזב שקד את החברה אותה ייסד לפני 27 שנים. אלפא התחייבה להשקיע בין 15.3 ל-32.9 מיליון דולר בריטליקס תמורת מניותיהם של בארי שקד ובראיין קופר, מייסדי החברה שהחזיקו ב-5.35% ו-3.89% מהון המניות של החברה. שקד שלשל לכיסו 12.4 מיליון דולר וקופר זכה ב-9 מיליון דולר.