דלק נדל"ן מינתה את ערן מיטל למנכ"ל הקבוע של החברה

מיטל כיהן בשנה האחרונה כיו"ר הפעיל של החברה, ושימש בחודש האחרון כמנכ"ל הזמני של דלק נדל"ן, לאחר שירום אורן ויתר על התפקיד חודש אחרי שמונה

דירקטוריון דלק נדל"ן החליט למנות את ערן מיטל למנכ"ל הקבוע של החברה, לאחר שכיהן בשנה האחרונה כיו"ר הפעיל של החברה. נזכיר, כי מיטל שימש בחודש האחרון כמנכ"ל זמני של דלק נדל"ן, לאחר שירום אורן וויתר על התפקיד חודש אחרי שמונה, "על רקע חוסר ניסיון מספיק בתחום הנדל"ן".

מיטל היה בין מובילי תכנית הארגון מחדש שיושמה בחברה, שכללה מימוש נכסים בישראל ובעולם בהיקפים של מעל ל-1 מיליארד שקל, הנפקת זכויות, ארגון מחדש של חלק מהתחייבויות החברה ושינוי המבנה הארגוני בה.

לאחר המינוי מיטל אמר כי "בכוונתי להוביל את החברה לפסים חדשים של צמיחה ורווחיות לאחר שנשלים את ההתמודדות עם האתגרים העומדים בפנינו. אני מתכוון להמשיך את תכנית הארגון מחדש של החברה, להתאימה במידת הצורך לאסטרטגיה החדשה שתגובש בדלק נדל"ן. אני משוכנע, שבדלק נדל"ן ובנכסיה קיים פוטנציאל עסקי וערכי רב, ובכוונתי להשקיע את מלוא מרצי כדי שהדבר יתבטא בערך שיווצר לבעלי המניות של החברה בעתיד".

כן נזכיר, כי בתקופה האחרונה ביצעה דלק נדל"ן שורה של מינויים בהנהלתה: דניאל לבנטל מונה לסמנכ"ל הכספים, עירית אבירם מונתה לסמנכ"לית ויועצת משפטית, רונן יפה מונה למנכ"ל החברה הבת דנקנר השקעות, ואיל רבינוביץ מונה לתפקיד מנכ"ל DGRE.