מניית היום בנאסד"ק: מניית ROYL מזנקת ב-22%

החברה דיווחה היום את תוצאות הבדיקה של שדה גז טבעי שגילתה בשם "גודארד 7-1" ■ על פי התוצאות שנמצאו, שדה הגז הינו בעל יכולת הפקה גדולה משמעותית ממה שציפתה החברה והיא החלה את הקידוח המסחרי לפני כשבוע

רויאל אנרגיה (ROYL) היא חברה המתמחה בפיתוח, חיפוש, הפקה ושיווק של גז טבעי בקליפורניה, טקסס והרי הרוקי. מטה החברה יושב בסן דייגו שבקליפורניה. בין נכסיה, ניתן למנות 68 בארות גז טבעי בקליפורניה.

היא משווקת כ-15 מיליון פיט מעוקבים של גז טבעי ללקוחותיה ביום.

היום (ה') דיווחה החברה את תוצאות הבדיקה של שדה גז טבעי שגילתה בשם "גודארד 7-1". על גילוי השדה החדש, הממוקם ליד שדה הגז הקיים והמאוד מצליח של החברה "לונסטאר", הודיעה החברה לפני כ-3 שבועות.

על פי התוצאות שנמצאו, שדה הגז הינו בעל יכולת הפקה גדולה משמעותית ממה שציפתה החברה והיא החלה את הקידוח המסחרי לפני כשבוע.

מניית החברה מזנקת בתגובה לידיעה ב-22% בוול סטריט.

הגז הטבעי מייצר כותרות גם בישראל

מהזווית הישראלית, שאינה קשורה במישרין כמובן לגילוי שדה הגז על ידי רויאל אנרג'י, נזכיר כי נושא הגז הטבעי מייצר כותרות כחלופה אמיתית לנפט המזהם. כך, לפני 3 ימים נודע כי דלק אנרגיה שבשליטת יצחק תשובה ונובל אנרג'י האמריקנית בוחנות מכירת גז טבעי לקפריסין מקידוח תמר בהיקף מוערך של 250-300 מיליון דולר.

כמו כן, בסוף אוקטובר נודע כי חברת החשמל נמצאת במגעים עם השותפות בקידוח תמר לרכישת גז טבעי. לפי הערכות, מדובר על כמות של לפחות 3 מיליארד מ"ק בשנה בהיקף של 500 מיליון דולר בשנה.