קבוצת כלל יוצאת במיתוג חדש - "לכל רגע בחיים יש כלל"

המותג "כלל" יהווה מטריית-גג לכל החטיבות והחברות בקבוצה ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקל, הכולל פרסום ברשתות חברתיות ובבלוגים, חסויות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות

קבוצת הביטוח והפיננסים כלל, בניהול שי טלמון, יוצאת במהלך כולל של מיתוג מחדש, במסגרתו יכונסו כל חטיבות הקבוצה תחת המותג "כלל".

בחברה מציינים כי "המותג 'כלל' יהווה מטריית-גג לכל החטיבות והחברות בקבוצה, הכוללות בין השאר את כלל ביטוח, כלל פנסיה וגמל, כלל מימון, כלל בריאות וכלל פיננסים".

במסגרת זו ימותגו כל פעילויות הקבוצה באופן דומה תחת הסלוגן "לכל רגע בחיים יש כלל". לצורך כך עוצב מחדש לוגו החברה כך שיהיה דומה לכל החטיבות השונות שיסומנו בנפרד. את המהלך מרכז אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל.

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-2 מיליון שקל, שיכלול פרסום ברשתות חברתיות ובבלוגים, חסויות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות.