רייטינג שבועי: פרק סיום העונה של "רמזור" הגיע לראש הטבלה

רשם רייטינג של 24.6% ■ קשת כובשת 4 מקומות בעשירייה הפותחת, ואילו רשת הכניסה לטבלה 3 תוכניות

אחרי שעשתה זאת עם "מסודרים" ו"פולישוק", ממשיכה זכיינית ערוץ 2 קשת לשנות את גורלה של היצירה הישראלית המקורית, שכבר זכתה להספדים עגומים. בשבוע החולף, רגע לפני סערת "האח הגדול", הצליחה "רמזור" לסיים עונה באקורד סיום מוצלח עם רייטינג של 24.6%.

העונה של "רמזור" כולה, השנייה במספר, זכתה לרייטינג שיא של 23.7%, ועל-פי קשת היא הדרמה הישראלית הנצפית ביותר מאז מאי 2007. ההצלחה כה גדולה, עד שהיא מטשטשת את אי-ההצלחה של "מעורב ירושלמי", שנעלמת במעמקי הטבלה עם רייטינג של 14.5% בלבד.

למרות שקשת כובשת 4 מקומות בעשירייה הפותחת, ובהם השניים המובילים, רשת יכולה אף היא לחוש סיפוק מהשבוע החולף. רשת הכניסה הפעם לעשירייה הפותחת 3 תוכניות - כולן כבר עוגנים ותיקים, ובראשם "כלבוטק" ולצדה "רוקדים עם כוכבים". הבעייתיות מתחילה כשדווקא המותגים החדשים של הזכיינית לא מתרוממים - אברי גלעד (16.5%), "הספסל האחורי" (14.8%) ו"אפס בהתנהגות" (11.6%).

ערוץ 10 ממשיך למצוא את מקלט הרייטינג שלו בפיליפינים. "הישרדות" היא התוכנית הנצפית ביותר של הערוץ בשבוע החולף עם רייטינג של 17% בתוכנית של יום רביעי.

ערוץ 9 יכול אף הוא לרשות לעצמו השבוע נקודות זכות. במהלך הפריים-טיים של יום שישי, גבר פעמיים הערוץ על ערוץ 10 והיה לערוץ השני בישראל. בין השעות 21:00 ל-22:00 בערב שבת זכה הערוץ ל-4.7% רייטינג בזכות סרט רכש, בעוד ערוץ 10, ששידר אז את "סודות הקוסמים", קיבל רק 3.3%.

3