גינדי החזקות מכרה 89% מהדירות ב"שרונה" ב-1.1 מיליארד שקל

תוך חודש וחצי מזכייתה במכרז דרום הקריה ועל רקע קמפיין שיווק אגרסיבי בהיקף של 10 מיליון שקל - מכרה גינדי החזקות 252 דירות וחתמה על זכרון דברים על 38 דירות נוספות

גינדי החזקות מכרה 252 דירות מתוך 324 הדירות בפרויקט "שרונה" בדרום הקריה בת"א, כאשר 38 דירות נוספות נמצאות בתהליכי מכירה. כך נודע ל"גלובס". המכירה המוקדמת בפרויקט הסתיימה ב-11 בנובמבר ובגינדי החזקות עצרו לעת עתה את המכירות. כזכור, לפני כשבועיים העמידה גינדי "אולטימטום" לרוכשים כאשר הכריזה על סיום המכירה, לפחות באופן זמני, ב-11 בנובמבר. עד אותו יום מכרה החברה 236 דירות כך שבשבועיים האחרונים הסתערו על הפרויקט עוד 54 רוכשים.

עבור 290 הדירות תקבל החברה לא פחות מ-1.1 מיליארד שקל, קרי מחיר של כ-3.8 מיליון שקל לדירה, כאשר החברה קיבלה 35% מקדמה על הדירות שנמכרו, קרי 385 מיליון שקל. הפרויקט, נזכיר, יכלול 3 מגדלים ושטחי מסחר. כ-150 מהדירות יהיו בגודל 5 חדרים וכ-150 דירות נוספות - 4 חדרים. שאר הדירות הן דירות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז.

ואם במחירים עסקינן, מבט חפוז ברמות המחירים בפרויקט "שרונה" מראה עד כמה שוק מגדלי המגורים בת"א רותח: מחיר ממוצע לדירת 5 חדרים בפרויקט עמד על 3.65 מיליון שקל, מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים עמד על 2.9 מיליון שקל, ודירות פנטהאוז בפרוייקט נמכרו בטווח מחירים של 8.5-15 מיליון שקל.

ומה באשר ליתר 34 הדירות שטרם נמכרו? בגינדי מציינים כי הם שומרים על הדירות כמלאי והן "יימכרו במועד מאוחר יותר, אם בכלל, ובמחירים גבוהים יותר". אך למרות הצהרה שיווקית זו, ההערכה היא כי בעוד מספר חודשים תפתח החברה את השלב השני בשיווק הפרויקט, עם הקמתו של משרד המכירות באתר "שרונה".

"סיום המכירות בפרויקט בסדר גודל כזה תוך תקופה קצרה כל כך מהווה הצלחה חסרת תקדים בתחום הנדל"ן למגורים בישראל", אמר אבי גינדי, מבעלי גינדי החזקות. גינדי הוסיף, כי החברה נמצאת במו"מ למכירת השטחים המסחריים ושטחי המשרדים בפרויקט. מדובר בשטחי משרדים שייבנו על 8,500 מ"ר ושטחי מסחר שייבנו על 6,500 מ"ר.

גינדי החזקות מסכמת חודש וחצי של מסע שיווק ומכירות אגרסיבי למדי, במסגרתו הוציאה החברה כ-10 מיליון שקל על קמפיין הפרסום אשר הורגש היטב בעיתונות, באתרי האינטרנט, בטלוויזיה ובשלטי חוצות. החברה זכתה במכרז דרום הקריה יומיים לאחר שהודיעה רשמית כי היא פורשת מהמכרז בטענה שהמחירים יקרים מדי. היא שילמה 436.5 מיליון שקל על 3 המגדלים והצעתה הייתה גבוהה ב-2.5% מהצעת המתחרים, אולם כמובן לכך יש להוסיף את עלות בניית המגדלים שטרם ידועה.