מודריק לתביעה בתיק זאבי-בזק: פנו לגישור באשר למעורבות של צ'רנוי

זאת לאור דברים שנשמעו היום במהלך הדיון בתיק ■ גד זאבי ומיכאל צ'רנוי נאשמים כי העלימו ממשרד התקשורת ומהבנקים את העובדה שצ'רנוי העניק הלוואה לזאבי לצרוך רכישת מניות בזק

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, עודד מודריק, הציע לתביעה בתיק זאבי-בזק לפנות לגישור בכל הנוגע למעורבותו של מיכאל צ'רנוי - זאת לאור דברים שנשמעו היום (ב') במהלך הדיון בתיק.

בתיק מואשמים גד זאבי ומיכאל צ'רנוי כי העלימו ממשרד התקשורת ומהבנקים את העובדה שצ'רנוי העניק הלוואה לזאבי לצרוך רכישת מניות בזק.

במהלך עדותו היום בתיק, בחקירה ראשית לסניגורו, עו"ד ירון קוסטליץ, הושמעה לצ'רנוי שיחה עם נציגו בארץ, זאב רום. באותה שיחה נשמעים השניים אומרים כי זאבי רימה אותם בכך שזייף פרוטוקול בנושא זכויות חתימה, וכי יגישו נגדו תלונה במשטרה.

קוסטליץ שאל כיצד הדבר עומד מול הנטען בכתב אישום, לפיו הוא וזאבי רימו יחד את הרשויות. בעניין זה השיב צ'רנוי: "אני באמת לא מבין מה אני עושה פה, ומוטב שהתביעה תמשוך את התיק נגדי".

בעקבות זאת, העיר מודריק, כי "לאור ההערות שנשמעו, האם לא מוטב שהצדדים יפנו למגשר רק בעניינו של צ'רנוי?". בהמשך הוסיף: "אני אסביר למגשר מה קורה פה בתיק".

קוסטליץ אמר כי הוא מוכן ללכת לגישור, והתובעת, עו"ד מיכל סייבל-דראל, אמרה כי תשקול את העניין ותחזיר תשובתה.