מנהל תחנת הרכבת בראשל"צ מואשם בשוד כספי הרכבת

אייל שטרית, בן 34 מלוד, מואשם בשוד בלדר הכספים בתחנת רכבת מרכז בת"א לפני כשבועיים, יחד עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה ■ בדיעבד התברר כי השניים שדדו בטעות תיק ריק

לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגש כתב אישום נגד אייל שטרית, מנהל תחנת הרכבת בראשון-לציון, המואשם בשוד בלדר הכספים בתחנת רכבת מרכז בתל-אביב לפני כשבועיים.

שטרית, בן 34 מלוד, מואשם בשוד, קשירת קשר לביצוע פשע, קשירת קשר לעוון (שיבוש הליכי משפט) והדחה בחקירה.

שטרית נאשם כי שדד את עובד חברת מנפאוור, שאנשיה אוספים את הכספים מתחנות הרכבת ומפקידים אותם בבנק. שטרית, טוען עו"ד ארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז תל-אביב, השיג במסגרת תפקידו מידע על אופן איסוף הכספים, ויחד עם אדם שזהותו אינה ידועה ביצע את השוד.

לפי התוכנית, השותף אמור היה לשדוד כששטרית ממתין לו ברכב המילוט. השותף נכנס לרכבו של איש הכספים כשקסדת אופנוע על ראשו, איים עליו באמצעות חפץ חד, לקח תיק שחור ונמלט לרכב בו המתין שטרית. בדיעבד התברר כי השניים שדדו בטעות תיק ריק, ולא את התיק בו הוחזקו הכספים.

לאחר השוד אמר שטרית לרעייתו כי אם המשטרה תפנה אליה, עליה לומר כי היא זו שנהגה ברכבם והגיעה עימו לרכבת בתל-אביב. שטרית הכחיש בחקירתו את מעורבותו באירוע, ואשתו אמרה בעדותה כי היא נהגה ברכב.

בבקשת הפרקליטות לעוצרו עד תום ההליכים נאמר כי "רק מאחר שהמזל לא שיחק לידיהם של שטרית והאחר, לא הצליחו השניים לשדוד את כספי תחנות הרכבת. חומרה יתירה למעשים מצויה בכך שמדובר בעובד רכבת שעשה שימוש במידע שהשיג במסגרת תפקידו".