נתניהו: "באישורי בנייה אנו לא מדינת עולם שלישי - אלא חמישי"

ראש הממשלה במליאת הכנסת: "אין דרך לממן את צורכי הביטחון הקיומיים של ישראל בלי שתהיה צמיחה עקבית שנה אחר שנה. אני תמיד האמנתי בזה"

"אם תעשו את המתמטיקה הפשוטה, תבינו שצמיחה של 4% בשנה נותנת לנו את כל הדרוש קודם כל בביטחון. אנחנו מדברים על עשרות רבות של מיליארדים, ואני לא קובע את זה רק במטבע של שקלים. אני לא מתפלפל אלא אומר שהצמיחה הכלכלית המתמשכת היא צורך ביטחוני אסטרסטגי של ישראל ולכן אנחנו מכוונים קודם כל להביא לצמיחה" - כך אמר היום (ד') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנאום במליאת הכנסת.

"כדי לתת מענה בעשור הקרוב לבעיות האסטרטגיות של ישראל אנחנו חייבים הרבה מאוד כסף. אין דרך לממן את צורכי הביטחון הקיומיים של ישראל בלי שתהיה צמיחה עקבית שנה אחר שנה. אני תמיד האמנתי בזה", הוסיף נתניהו.

ראש הממשלה המשיך: "העברנו תקציב דו-שנתי, לא פרצנו את המסגרת, כל הצמיחה שהיתה בישראל נעשה ללא שוק הנדל"ן והבנייה. ישראל במקום הראשון בעולם בחדירה של מחשבים אישיים ובמקום ה-120 בכל הנוגע לאישורי בנייה. בכל הקשור לרפורמה הזאת, אנחנו לא מדינת עולם שלישי, אלא חמישי. כל הצמיחה שנעשתה עד 2008 התבצעה ללא תרומה של שוק הבנייה, ששם יש אחוזי צמיחה זמינים".