למען השארת רדקום בנאסד"ק: זהר זיסאפל מימש אופציות

מימש השבוע אופציות לרכישת למעלה מ-20 אלף מניות במחיר מימוש של 3.2 דולר למניה ■ רדקום קיבלה בשבוע שעבר מכתב התראה מהנאסד"ק, מכיוון שהיא אינה עומדת בתנאי של הון עצמי מינימלי להמשך מסחר - 2.5 מיליון דולר

זהר זיסאפל נחלץ לעזרת רדקום , באמצעות מימוש אופציות במחיר גבוה ממחיר השוק. זיסאפל, שהוא יו"ר החברה ובעל המניות הגדול ביותר בה, מימש השבוע אופציות לרכישת למעלה מ-20 אלף מניות, במחיר מימוש של 3.2 דולר למניה. זאת, כאשר מחיר השוק של מניית רדקום נע בימים האחרונים בין 1.8-1.9 דולר למניה, כך שזיסאפל שילם פרמיה של כ-70%.

בעסקה זו, זיסאפל הוציא מכיסו 65 אלף דולר, וכעת הוא מחזיק ב-31.6% ממניות החברה. מעבר להבעת האמון בעסקי החברה, המתבטאת במהלך, מה גרם לזיסאפל לממש אופציות במחיר גבוה ממחיר השוק? למעשה, במהלכו זה הוא מאפשר לרדקום להגיע לתנאי הסף להמשך מסחר ברשימה המשנית של הנאסד"ק (ה-capital market).

רדקום קיבלה בשבוע שעבר מכתב התראה מהנאסד"ק, מכיוון שהיא אינה עומדת בתנאי של הון עצמי מינימלי להמשך מסחר - 2.5 מיליון דולר. בסוף הרבעון השלישי היו חסרים לרדקום 63 אלף דולר בלבד כדי לעמוד בתנאי, ולאחר מימוש האופציות של זיסאפל היא אמורה לעמוד בתנאי הנאסד"ק.

רדקום, בניהולו של דוד ריפשטיין, היא חלק מקבוצת רד של האחים זיסאפל. החברה מספקת פתרונות ניטור, בקרה ובחינה של תעבורה ברשתות תקשורת, ושווי השוק שלה הוא 9 מיליון דולר. בשלושת הרבעונים הראשונים הכנסות החברה היו 7.7 מיליון דולר, והיא צמצמה את ההפסד ל-2.8 מיליון דולר.