דמיאן קרליק מואשם ברצח משפחת אושרנקו, רעייתו נטליה נאשמת בהריגה

קרליק מואשם כי פעל מתוך איבה למעבידו לשעבר לאחר שפיטר אותו מעבודתו, ורצח את 6 בני המשפחה בדם קר ובאכזריות תהומית ■ התובע: "במעשיהם של בני-הזוג טבועה אכזריות שאין כדוגמתה"

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש היום (ה') כתב אישום בפרשת רצח בני משפחת אושרנקו בראשון-לציון בחודש שעבר. דמיאן קרליק מואשם ב-6 מעשי רצח, בשוד ובהצתה. רעייתו נטליה מואשמת בהריגה, בקשירת קשר לפשע, בשוד ובהשמדת ראיות.

בכתב האישום נאמר כי קרליק פעל מתוך איבה למעבידו לשעבר, לאחר שפיטר אותו מעבודתו כרב-מלצרים במועדון שבבעלותו. הוא רצח את בני המשפחה בדם קר ובאכזריות תהומית, במסע רצח שנמשך כ-4 שעות.

התובע, עו"ד צחי עוזיאל מפרקליטות מחוז מרכז, מבקש לעצור את בני-הזוג עד תום ההליכים. "במעשיהם טבועה אכזריות שאין כדוגמתה, המבטאת מסוכנות ברורה וחד-משמעית".

התובע טוען כי נטליה "היתה מעורבת בכל התהליכים שלפני הרצח, ולאחריו יצאה למבצע צבאי להשמדת ראיות". סניגורה טוען כי היא לא יכלה לצפות את המעשה המטורף של בעלה, וכי היתה שותפה רק לשוד.

משפטם של השניים ייפתח ב-25 בנובמבר בפני הרכב שופטים בראשות אברהם טל.

לבית משפט השלום בראשון-לציון הוגש כתב אישום נגד אביו של קרליק, המואשם בשיבוש חקירה והשמדת ראיות; אחותה של נטליה, הנאשמת באי-מניעת פשע; וקרובת משפחה נוספת שהיא קטינה, המואשמת בשיבוש החקירה.

בכתב האישום נאמר בין היתר כי לאחר שרצח בדקירות את הסבתא לודמילה, הסבא אדוארד ואת האם טטיאנה, החלו הילדים רושל בת ה-3 ונתנאל הפעוט לבכות. קרליק חנק את נתנאל ואף הטיח אותו בחוזקה בקיר וברצפה וגרם לו לשבר בגולגולת. אחר-כך דקר את גופתו 8 פעמים והמשיך לחדרה של רושל, אותה דקר 9 פעמים בגב.

כשהגיע האב דמיטרי לבית, אמר לו קרליק "אתה אשם בכל" ודקר אותו 38 פעמים. לאחר מכן החליף את בגדיו עם בגדים השייכים לאדוארד, הצית אותם יחד עם המיטה וניסה לפוצץ את הדירה באמצעות הגז.