רייפמן לא השיג ערבות של 4 מיליון שקל ולכן לא ישוחרר ממאסר

מייסד אמבלייז הודיע כי לא נמצא מקור שיעמיד את הערבות שתביא לשחרורו למשך 21 יום, כפי שסוכם בדיון אתמול ■ מבקש מביהמ"ש לשחררו גם בלא המצאת הערבות, וזאת בתנאים שיקבע למניעת הימלטותו מהארץ

פרקליטיו של מייסד אמבלייז, אלי רייפמן, הודיעו לבית המשפט כי לא נמצא מקור שיעמיד ערבות בסך 4 מיליון שקל שתביא לשחרורו של רייפמן מהמאסר למשך 21 יום, כפי שסוכם בדיון אתמול (ד').

"כל ניסיונותיו (של רייפמן) להמציא ערבות על-פי ההסדר לא צלחו, והמקור היחיד עליו התבסס החייב לא יוכל לנפק את הערבות", כתבו עוה"ד שלומי תורג'מן ודורון אפיק.

רייפמן מצוי במאסר מזה כחודשיים בגין ביזיון בית המשפט, לאחר שלא מילא אחר הצו המורה לו להעביר את מניות השליטה שלו באמבלייז לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז.

בהודעה נאמר כי חברת אמבלייז, שאליה כיוון המנהל המיוחד שתספק את הערבות, לא יכולה להעמיד אותה שכן היא חברה ציבורית, והעמדת הערבות עשויה להוליד נגדה עילת תביעה. כזכור, רייפמן מצוי בהליך כינוס נכסים, וכל נכסיו הועברו לידי המנהל המיוחד.

רייפמן מבקש מבית המשפט לשחררו גם בלא המצאת הערבות, וזאת בתנאים שיקבע בית המשפט למניעת הימלטותו מהארץ. לדבריו, הוא מוכן להתייצב בתחנת משטרה מדי יום כדי לחתום, כפי שדרש המנהל המיוחד.