שיכון ובינוי סולאריה תתקין מערכות בשווי 4 מיליון שקל בצפון הארץ

יותקנו בנכסים של חברת הנדל"ן מ.א.ג תבור, על גגות תחנות דלק ונכסים אחרים

שיכון ובינוי סולאריה, מקבוצת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון, ממשיכה ברצף העסקאות הסולאריות בנכסים מניבים. ל"גלובס" נודע כי החברה תתקין ארבע מערכות סולאריות בנכסים מניבים של חברת הנדל"ן מ.א.ג תבור, העוסקת בתחנות דלק ובנכסים מניבים. שווי העסקה הוא 4 מיליון שקל.

חברת מ.א.ג תבור היא יזמית ובעלת נכסים מניבים ברחבי הארץ, בין היתר בטירת כרמל, מגדל העמק, נצרת עלית, בית שאן, רמלה, קרית גת ואילת.

שיכון ובינוי סולאריה, בניהולה של טלי נחושתן, תתקין שתי מערכות סולאריות על גג בניין מסחרי של מ.א.ג תבור בשטח של 1,200 מ"ר בתחנת הדלק דור בכרמיאל, ומערכת נוספת על גג מרכז מסחרי של מ.א.ג תבור בשטח 1,000 מ"ר בתחנת דלק של פז במגדל העמק. מערכת נוסף תותקן על גג של נכס מניב נוסף של מ.א.ג תבור, שכרגע טרם נבחר.

שיכון ובינוי סולאריה היא חברה בת של שיכון ובינוי Environment, הזרוע האקולוגית של הקבוצה. החברה מתכננת, משווקת ומתקינה מערכות פוטו-וולטאיות כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לקדם את תחום האנרגיות המתחדשות. האנרגיה המופקת מנוצלת לשימוש עצמי, והיתרה מועברת אוטומטית לחברת החשמל. חברת החשמל קונה את כל הכמות המיוצרת במחיר מוגדר, בעוד שהצרכן משלם תעריפים רגילים על כל הכמות שצרך, בלי תלות בכמות שייצר ומכר.

לדברי מוטי דביר, אחד משלושת השותפים בחברת מ.א.ג תבור, "כבר בזמן הקרוב מתעתדת החברה לרכוש עוד שלוש מערכות סולאריות נוספות משיכון ובינוי סולאריה".

לדברי נחושתן, "אנחנו שמחים שעוד ועוד גופים בישראל מגלים את היתרונות של השימוש בגגות הנדל"ן שבבעלותם להפקת חשמל סולארי, שמציב יתרונות כלכליים בנוסף ליתרונות סביבתיים". *