יונדאי i10 מתקרבת לכיס: החל מ-74 אלף שקל בישראל

הגרסה הידנית מתהדרת בצריכת דלק ממוצעת רשמית של 19.2 קילומטר לליטר, והיא מוצבת בקבוצה "ירוקה" נמוכה מאד

המיסוי הירוק, מחירי הדלק הגואים וההצלחה של הסוזוקי "אלטו" בפלח "מכוניות המיתון" הקומפקטיות לא נעלמו מעיניה של כלמוביל, יבואנית יונדאי, והתוצאה היא שני דגמים חדשים בארץ של ה-I10, שמורידים מטה את רצפת המחיר של המותג.

את ההיצע תפתח כעת גרסה ידנית של ה-I10 עם תיבת הילוכים ידנית, שמתהדרת בצריכת דלק ממוצעת רשמית של 19.2 קילומטר לליטר ומחירה בישראל 74,900 שקל. חלק מהורדת המחיר נובעת מפליטה נמוכה מאד, שהציבה אותה בקבוצה "ירוקה" נמוכה מאד.

יונדאי I10

יונדאי I10

הגרסה השנייה היא אוטומטית על עם מנוע בנפח 1.1 ליטר, שמייצר 67 כ"ס צנועים ורושם צריכת דלק ממוצעת מוצהרת של 16.6 קילומטר לליטר. כל הדגמים מגיעים עם ארבע כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות (ESP).

יונדאי I10