המיסוי הירוק, מחירי הדלק הגואים וההצלחה של הסוזוקי "אלטו" בפלח "מכוניות המיתון" הקומפקטיות לא נעלמו מעיניה של כלמוביל, יבואנית יונדאי, והתוצאה היא שני דגמים חדשים בארץ של ה-I10, שמורידים מטה את רצפת המחיר של המותג.
את ההיצע תפתח כעת גרסה ידנית של ה-I10 עם תיבת הילוכים ידנית, שמתהדרת בצריכת דלק ממוצעת רשמית של 19.2 קילומטר לליטר ומחירה בישראל 74,900 שקל. חלק מהורדת המחיר נובעת מפליטה נמוכה מאד, שהציבה אותה בקבוצה "ירוקה" נמוכה מאד.


הגרסה השנייה היא אוטומטית על עם מנוע בנפח 1.1 ליטר, שמייצר 67 כ"ס צנועים ורושם צריכת דלק ממוצעת מוצהרת של 16.6 קילומטר לליטר. כל הדגמים מגיעים עם ארבע כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות (ESP).

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.