אלדן חתמה על הסכם עם פז סולאר להקמת תחנת כוח סולארית באשקלון

בשלב המיידי תותקן מערכת בגודל 50 קילוואט על גג אחד המבנים במתחם של הקבוצה באשקלון ■ כצעד שני מתכוונת אלדן להקים במקום תחנת כוח בהספק של 2 מגוואט

קבוצת אלדן נכנסת לתחום האנרגיה: תקים במשותף עם חברת פז סולאר, זרוע האנרגיה החלופית של קבוצת פז , תחנת כוח סולארית באשקלון. על פי ההסכם תותקן בשלב המיידי מערכת בגודל 50 קילוואט על גג אחד המבנים במתחם של הקבוצה באשקלון.

כצעד שני מתכוונת אלדן להקים במקום תחנת כוח בהספק של 2 מגוואט. זאת, לכשתכנס לתוקפה ההסדרה להקמת תחנות כוח בינוניות הצפויה להתפרסם בתחילת 2010 ובכך ינוצלו רוב הגגות במתחם בשטח כולל של קרוב ל-30 דונם.

פז מסרה: "אנו מברכים את חברת אלדן שבחרה בנו להיות שותפים. הצלחת הפעילות מחוץ לנכסי פז מעידה כי הלקוחות מבינים שלצד הפוטנציאל הגדול בניצול אנרגיית שמש, קיימת חשיבות רבה לאיכות הציוד והתכנון ההנדסי של המערכות הסולאריות שמוקמות למשך פרק זמן ארוך של 20 שנה. יותר ויותר חברות גדולות בפריסה ארצית בוחרות לנצל את שטחי הנדל"ן שלהם להקמת מתקנים סולאריים".

פז סולאר הוקמה בתחילת 2009, תחת חטיבת התעשיות והשירותים, כחברת בת בבעלות מלאה של פז. מאז הקמתה עוסקת פז סולאר בשיווק והתקנת מערכות סולאריות לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו וולטאית (PV).