פיליפס משיקה סדרת LED חדשה

בפיליפס מציגים במסכים החדשים את טכנולוגיית ה-LED Pro, החוסכת לטענת החברה 40% מצריכת החשמל, כאשר היא אמורה לספק גוון שחור כהה יותר במסך וצבע לבן בהיר יותר

פיליפס השיקה היום סדרת מסכי LED חדשה בארץ, בדומה ליצרניות נוספות כמו שארפ, טושיבה וסמסונג שהחלו למכור את הדגמים הראשונים שלהם בישראל בחודשים האחרונים. זוהי לא הפעם הראשונה שפיליפס מוכרת מסכי LED בישראל, כאשר הדגמים החדשים, יוצאים גם הם בסדרת הפרימיום של החברה - 9000.

בפיליפס מציגים במסכים החדשים את טכנולוגיית ה-LED Pro, החוסכת לטענת החברה 40% מצריכת החשמל, כאשר היא אמורה לספק גוון שחור כהה יותר במסך וצבע לבן בהיר יותר. קטגוריית השחור נחשבת לחשובה מאוד במסכים, כאשר יצרניות הטלוויזיות בדרך כלל מדגישות אותה לעומת המתחרים ולעומת טכנולוגיות ישנות יותר. ההבדל בעין מתבטא בדרך כלל, בגוון שחור חזק יותר לעומת שחור שנראה כמו אפור. הבדל שבדרך כלל מרגישים בצורה בולטת רק בהשוואה של מסך מול מסך.

אחד השירותים שהחלו לצוץ בחודשים האחרונים בדגמים בודדים של טלוויזיות בארץ הוא החיבור האלחוטי לאינטרנט. פיליפס מציעה בדגמים החדשים שלה את שירות ה-NET TV, הכולל גלישה בדפדפן בסיסי מאוד ברשת וגישה לשירותים ייעודים כמו: YouTube או מזג האוויר. הבעיה היחידה כרגע בארץ, שרוב השירותים הייעודים לא פונים לישראליים ולפיליפס אין כרגע כוונה להשקיע בנושא הזה. יכולת אחרת של אותם טלוויזיות, היא התמיכה בתקן DLNA, המאפשר לצפות בתוכן הנמצא במחשב בבית בקלות במסך הטלוויזיה בצורה אלחוטית.

המחירים של המסכים החדשים נעים מ-13,000 שקל עד 23,000 שקל לגדלים מ-40 אינץ' עד 47 אינץ'.

פיליפס