שר התקשורת משה כחלון יפתח השנה את פסטיבל ראש-פינה

תיא תקשורת, מארגנת הכנס, חשפה היום את לוח האירועים המלא של הפסטיבל שיחל ב-10 בדצמבר ■ בין השאר יכלול הפסטיבל פאנלים על גורל ערוץ 10 ורשות השידור וכן פאנל מיוחד בשם "מותו של דודו טופז כמשל"

שר התקשורת, משה כחלון, יפתח השנה את פסטיבל ראש-פינה וישתתף במושב הפתיחה של הכנס.

חברת תיא תקשורת, מארגנת הכנס, חשפה היום (ד') את לוח האירועים המלא של הפסטיבל, שיחל ב-10 בדצמבר ויימשך על פני כל השבוע. האירוע יכלול נציגים בכירים יותר ופחות מכלי התקשורת בארץ וכן אורחים מחו"ל.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", כחלק מחגיגות העשור של הפסטיבל יוענקו פרסים ל-"אנשי העשור של התעשייה" בתחום היצירה, ההפקה והתוכן. הזוכים יבחרו על-ידי באי הפסטיבל וגולשי "וואלה! ברנז'ה".

נושאים מרכזי בפסטיבל יהיה גורלו של ערוץ 10 והרגולציה על התקשורת בישראל. בין היתר ייערך דיון פומבי תחת הכותרת "ערוץ 10- רשומון". המשתתפים בדיון יהיו נציגי הגורמים השונים הקשורים בערוץ, ובהם הנהלתו, היוצרים, הרגולטורים והפרסומאים, ואלה ינסו להציג כל אחד מנקודת מבטו את השתלשלות העניינים. בסיום הדיון יכריע הקהל באיזו עמדה הוא תומך.

כמו כן ייערך פאנל על גורלה של רשות השידור תחת השם "החור השחור", פאנל תחת השם "מי רוצה 4 מיליון צופים?", פאנל על מיעוט התוכניות הפונות למגזרים קטנים בחברה הישראלית, פאנל על מקומו של הדוקו אל מול מהדורות החדשות, וכן תעלה לדיון גם שאלת HULU ומדוע אין מודל דומה בישראל, ויתקיים פאנל מיוחד על ה-iPhone.

התייחסות מיוחדת יקבל גם דודו טופז: בפאנל שייקרא "מותו של סטאר דודו טופז כמשל", ינסו לענות על השאלות מתי יופיע הדודו טופז הבא, והאם מעמד "הסטאר" נחלש בעידן הריאליטי.