קמור מכרה את חלקה בבניין משרדים ברחוב המסגר בת"א תמורת 14 מיליון שקל

השטח שנמכר מסתכם בכ-2,500 מ"ר. קמור גם מחזיקה בזכות (40%) יחד עם אוטו חן (60%) להירשם כבעלים בבניין סמוך, ברחוב המסגר 16, ששטחו מסתכם ב-16,300 מ"ר

חברת קמור, שבשליטת דני ברנר, חתמה על הסכם למכירת חלקה בבניין משרדים ברחוב המסגר בתל אביב תמורת 14 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי הרוכש הוא איש עסקים צרפתי.

השטח שנמכר הוא חלק מבניין ברחוב המסגר 12, שקמור וחברת אוטו חן מחזיקות במרבית שטחי המשרדים שבו. שטחים אלה מושכרים בשכירות בלתי מוגנת לחברת חילן טק, המספקת שירותי משאבי אנוש בארגונים, כולל הוצאת תלושי שכר, מיון כוח אדם ודו"חות נוכחות. תקופת השכירות של חילן טק עתידה להסתיים בסוף 2011.

חברת קמור עוסקת בנדל"ן מניב, בספנות, בצמיגים ובשוק ההון, והיא בעלת השליטה בחברת קמור מוטורס, המייבאת ומשווקת מכוניות ואופנועי BMW.

קמור היא בעלת 51% מזכויות הבעלות בקומת הקרקע בבניין, ואילו את שאר השטח היא שוכרת מאוטו חן. קומה זו משמשת חלק מהמוסך המרכזי של קמור מוטורס.

השטח שנמכר מסתכם בכ-2,500 מ"ר. קמור גם מחזיקה בזכות (40%) יחד עם אוטו חן (60%) להירשם כבעלים בבניין סמוך, ברחוב המסגר 16, ששטחו מסתכם ב-16,300 מ"ר. בניין זה כולל שש קומות משרדים, אולמות תצוגה, מוסך, חניות ורכוש משותף. הבניין מושכר למדינה באמצעות נכסי הדיור הממשלתי, וקומת הקרקע שבו מושכרת לקמור.