חברת חדשות ערוץ 2 השיקה אפליקציה ל-iPhone

האפליקציה כוללת דיווחי חדשות שוטפים, עדכוני מזג אוויר וכמובן קטעי וידיאו ■ מנכ"ל חדשות 2: "חשוב לנו להיות זמינים לצופים והגולשים שלנו בכל מקום ובכל זמן"

חברת חדשות ערוץ 2 השיקה היום אפליקציה משלה למכשיר ה-iPhone. האפליקציה כוללת דיווחי חדשות שוטפים, עדכוני מזג אוויר וכמובן קטעי וידיאו.

בחברת החדשות מתכננים לעלות קטעי וידאו מידי יום, שיכללו עדכונים מהשטח, מתוכניות ותכנים מיוחדים דוגמת כתבות וידאו על מאחורי הקלעים של כתבי ומגישי חדשות וכל כותרות המהדורה המרכזית. בנוסף קיים באפליקציה יישום המאפשר למחזיקי המכשיר לשלוח תמונות מהשטח למייל האדום של חדשות 2.

האפליקציה שעיצובה הותאם לשפה הגרפית של חברת החדשות, פותחה על ידי חברת PravdaMedia, את הטמעת הווידאו ביצעה חברת Castup, ואת האפיון ביצעה חברת Scepia.

"חשוב לנו להיות זמינים לצופים והגולשים שלנו בכל מקום ובכל זמן. אפליקציית ה-iPhone מאפשרת לנו לחשוף את העדכונים השוטפים שאנחנו מספקים גם באינטרנט 24 שעות ביממה", אומר אבי וייס מנכ"ל חדשות 2.

התוכנה שעלתה בשקט ביום רביעי לחנות ה-AppStore של אפל מדורגת כרגע במקום הראשון בקטגוריית התוכנות החינמיות. באופן כללי, בשבועות האחרונים אנחנו רואים כמות גדולה מאוד של חברות שונות בשוק שמעלות אפליקציות של שירותים שלהם ל-iPhone. מגמה שצפויה לגבור עם השקת המכשיר.